واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
رییس جمهور تونس

گسترش روابط همه جانبه با ایران

« محمد المنصف المرزوقی» رییس جمهوری تونس تاکید کرد که کشور متبوعش آماده گسترش روابط همه جانبه با جمهوری اسلامی ایران است.
تدبیر24: المرزوقی دیروز(سه شنبه) با« مصطفی بروجردی» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در تونس و در قصر ریاست جمهوری این کشور « کارتاژ»، دیدار و استوارنامه وی را دریافت کرد.
المرزوقی با ابراز خرسندی از ملاقاتش با « حسن روحانی » رییس جمهوری اسلامی ایران درحاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، گفت که ایران وتونس باید برای گسترش روابط و همکاری ها گام های بلندتری بردارند.
رییس جمهوری تونس و سفیر ایران در باره چارچوب روابط و همکاری های دوجانبه و بین المللی دو کشور گفت وگو کردند.
بروجردی نیز در این دیدار آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای گسترش روابط وهمکاری ها با تونس در زمینه های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی ، علمی و آموزشی اعلام کرد.
سفیر ایران اظهارداشت: انقلاب مردم تونس نور امید را در دل تحول خواهان کشورهای جهان و منطقه زنده کرد.
وی در این دیدار همچنین از مواضع تونس در حمایت از فلسطین ابراز خرسندی و استقبال کرد و خواستار گسترش هرچه بیشتر روابط ایران و تونس شد.
بروجردی که جایگزین « پیمان جبلی » شده است، پیش از انتصاب به عنوان سفیر ایران در تونس، رییس دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه بود.
سفیر جدید ایران در تونس که از حدود یک ماه قبل ماموریت دیپلماتیک خود را در این کشور شروع کرده است ، پیش از ملاقات با المرزوقی ، با « منجی حامد » وزیر امور خارجه تونس دیدار و ضمن تسلیم رونوشت استوار نامه خود با وی در باره راه های گسترش روابط دو کشور گفت وگو کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: