واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
وزیر ورزش و جوانان:

رویکرد دولت یازدهم به ورزش همگانی

وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از رویکردهای اصلی دولت یازدهم پرداختن به ورزش همگانی است تا تعداد افرادی که به ورزش می پردازند افزایش یابد.
تدبیر24: محمود گودرزی در مراسم افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای اظهار داشت: در کشورهای توسعه یافته بیش از 40 درصد مردم ورزش می کنند و ورزش جزء برنامه روزمره آنها است.
وی با بیان اینکه این میزان در کشور ما بسیار پایین است، ادامه داد: جای فعالیت های ورزشی در داخل مدارس ما خالی بود که اکنون با این رویکرد می توانیم امیدواریم باشیم که جمعیت 12 میلیون و 800 هزار نفری دانش آموزان ما در طول سال به فعالیت ورزشی بپردازند.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ورزش باید از آموزش و پرورش شکل بگیرد، یادآورشد: توسعه فعالیت های ورزشی در بین دانش آموزان به نفع جامعه و افراد است چرا که آنها را در رشد و تعالی و آماده سازی برای سایر شئون زندگی کمک می کند.
گودرزی اظهار امیدواری کرد با برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، آمار ورزشکاران افزایش پیدا کند.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این مراسم گفت: یکی از الزامات ورزش ایجاد فرهنگ صحیح سلامت و ورزش در چارچوب سبک زندگی ایرانی - اسلامی است.
اسفندیار چهاربند اظهار داشت: در اسناد بالادستی نظام تعلیم و تربیت همواره بر توسعه ورزش و تربیت بدنی در آموزش و پرورش تاکید شده است که البته در سال های گذشته به دلایلی این مساله کم رونق شده بود و به ورزش صرفا به صورت نمایشی در مدارس پرداخته می شد.
وی اضافه کرد: امسال برای اولین بار با برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای سعی داریم ورزش را در مدارس نهادینه کرده و در راستای بسط و گسترش فرهنگ تربیت بدنی و ورزش همگانی گام های بلندی برداریم.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: در عین حال که در ساحت تربیت بدنی به عنوان یکی از ساحت های شش گانه تربیتی برنامه ریزی می کنیم تلاش خواهیم کرد تا تربیت اخلاقی و اجتماعی در بین دانش آموزان نیز شکل بگیرد.
در این مراسم تمبر یاد بود المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای رونمایی و مشعل المپیاد روشن شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: