واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۳۷۶۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

مسابقات‌«دراگون‌بوت» بانوان‌ کشور

مسابقات قهرمانی گشور دراگون بوت بانوان دیروز جمعه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
تدبیر24: در این مسابقات ابتدا تیم های رده سنی زیر 23 سال به مصاف هم رفتند که در پایان اداره بندر بوشهر با زمان 13:24.33 به مقام نخست رسید. پس از این تیم، تیم های چکاد و یاقوت های سرخ ساوه هر یک با زمان 13:52.75 و 14:49.16 در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
مسابقات رده سنی زیر 23 سال برای نخستین بار در بخش بانوان برگزار می شود. همچنین تیم تهران در رقابت بزرگسالان بانوان، تهران با زمان 13:15.69 بهترین زمان را ثبت کرد و موفق شد مدال طلای 2000 متر را از آن خود کند.  
در مسافت 500 متر بانوان نیز ابتدا تیم های زیر 23 سال بانوان در دور اول و تعیین خط به رقابت پرداختند که اداره بندر بوشهر با ثبت زمان 2:33.50 اول شد، چکاد با زمان 2:41.53 در جایگاه دوم قرار گرفت و یاقوت های سرخ ساوه با زمان 3:14.21 به عنوان سومین تیم از خط پایان عبور کردند.
در آخرین رقابت بانوان تیم های بزرگسال در دور نهایی 500 متر به رقابت پرداختند. در پایان این رقابت نزدیک پلیمر بوشهر با نمایشی خیره کننده و با ثبت زمان 2:35.59 اول شد، تهران با زمان 2:36.81 در جایگاه دوم قرار گرفت، ملوان بندر انزلی زمان 2:37.60 را ثبت کرد و تیم های آب منطقه ای اصفهان، اداره بندر بوشهر، چکاد و یاقوت های سرخ ساوه به ترتیب با زمان های 2:38.95، 2:39.95، 2:40.79 و 3:03.86 خط پایان را قطع کردند.
بدین ترتیب در پایان این مسافت، در مجموع تهران مدال طلا را به دست آورد، ملوان بندر انزلی صاحب مدال نقره شد و تیم های پلیمر بوشهر و آب منطقه ای اصفهان به طور مشترک مدال برنز را از آن خود کردند.
در مجموع امتیازی نیز تیم تهران به مقام قهرمانی رسید، ملوان بندر انزلی دوم شد و پلیمر بوشهر و آب منطقه ای اصفهان مشترکا سوم شدند. عکس های ابوالواحد میرزاده ، سارا رجایی عکاس و هدی هیربدوش عکاس مهر از این مسابقات را در زیر می بینید.

























منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
2
4
واقعا نمیدونم...


خداوند در کجا فرموده اند :

حجاب یعنی صرفا پوشاندن موی سر از نامحرم....


خدا به همه ما رحم کنه...
که راست راست میایستیم و مخالفت خالق می کنیم.

البته ...یکی از از این مخالفت هاست...
نظر شما: