واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۳۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴

هلاکت فرماندهان طراز اول داعش

فرماندهی عملیات دجله اعلام کرد بیش از نیمی از فرماندهان طراز اول و عالی رتبه گروه تروریستی تکفیری ' داعش ' طی چهار ماه گذشته در استان 'دیاله 'به هلاکت رسیده اند.
تدبیر24: سپهبد ستاد ' عبد الامیر الزیدی 'فرمانده عملیات دجله امروز جمعه گفت : نیروهای نظامی ارتش ، پلیس ، نیروهای امنیتی با پشتیبانی نیروهای مردمی طی چهارماه گذشته موفق شدند بیش از 50 درصد فرماندهان عالی رتبه و رده اول داعش را در دیاله به هلاکت برسانند.

وی افزود : داعش در حال حاضر بیشتر پایگاه های خود را در دیاله از دست داده است و تنها مناطق محدودی باقی مانده که به زودی این مناطق نیز آزاد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد همراهی و کمک عشایر به نیروهای نظامی و امنیتی در مبارزه با داعش، نقش زیادی در تسریع روند یکسره کردن جنگ و بازگرداندن ثبات و آرامش به مناطقی دارد که در حال حاضر شاهد درگیری ها است.

نیروهای تحت امر فرماندهی عملیات استان 'صلاح الدین' و چندین یگان دیگر صبح امروز با پشتیبانی نیروی هوایی عراق و هواپیماهای خارجی ، عملیات نظامی و امنیتی گسترده ای برای آزادسازی مناطق شمالی تکریت و شهرستان بیجی از چنگال تروریست های تکفیری داعش آغاز کردند.

استاندار صلاح الدین در این خصوص گفت : در حال حاضر نیروهای نظامی با پشتیبانی هوایی جنگنده ها و هواپیماهای نظامی به سوی اهداف مورد نظر خود پیشروی می کنند.

چند ساعت پس از این حمله مناطقی از این استان از لوث وجود تروریست های داعش پاکسازی شد.

منبع: پایگاه خبری السومریه نیوز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: