واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

برگزاری رقابتهای کورس اسبدوانی پاییزه

هفته نخست رقابت های کورس پاییزه اسب دوانی قهرمانی کشور در پیست شهرستان آق قلا در شمال استان گلستان برگزار شد.
تدبیر24: این رقابت ها با 54 راس اسب در هفت دور به مسافت های یکهزار متر برگزار شد که در پایان مبلغ 437 میلیارد و 500 میلیون ریال به مالکان اسب های برتر به همراه 2هزار و 52 کیلوگرم خوراک پلت شده اسبی اهداء شد.

در پایان هر دور از این رقابت ها نتایج زیر به دست آمد:

در دور اول اسب های «ایران گل»، «یادگار قره تپه» و «آهو بندر» به ترتیب با چابکسواری « کمال دالی جه عطا»، «یاسر جرجانی» و «آرمین آق آتابای» اول تا سوم شدند.

در دور دوم، چابکسواران «عبدالناصر قزل»، «امان محمد قلرعطا» و «ابوطالب چاریزاده» به ترتیب توانستند اسب های «نادی ناز»، «سحر خاتون» و «بادگراند» را زودتر از بقیه از خط پایان عبور دهند.

در دور سوم اسب های «ایزامر»، «تیپ آندتل» و «استارلت» به ترتیب با چابکسواری «کمال دالی جه عطا»، «بنیامین جرجانی» و «عبدالرحیم آرامیده» اول تا سوم کردند.

در دور چهارم، اسب های «انم جان»، «ایلیا خان» و «کات لاین» به ترتیب با چابکسواری «کمال دالی جه عطا»، «فیضل الله رجال» و «رضا ایمری» اول تا سوم شدند.

در دورم پنجم، اسب های «ردلایت»، «پرشین دیبا» و «گل اسپید» به ترتیب با چابکسواری «امین محمدی»، «محمد خوجملی» و «رامین آق آتابای» اول تا سوم شدند.

در دور ششم، اسب های «دفل خان»، «پاور هورس» و «تمار» به ترتیب با چابکسواری «محمد خوجملی»، «عبدالناصر قزل» و «کمال دالی جه عطا» اول تا سوم شدند.

در دور هفتم رقابت های عصر جمعه شهرستان آق قلا نیز اسب های «آلما»، «یادگار شادی» و «پرشین گیگ» با چابکسواری «کمال دالی جه عطا»، «امان محمد قلرعطا» و «علی رضا گوگ نژاد» اول تا سوم شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: