واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۳۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

بی مهری به گروه کر 60ساله‌ها

یک موقعی در این مملکت، به محض اینکه جوانی یک آدم موسفید را می دید، اگر در اتوبوس بود یا حتی اگر در پارک، در روزهای پر ازدحام بود، فوراً بلند می شد و جایش را تعارف می کرد.
تدبیر24: این قدر این سنت، پسندیده بود که ما خدا خدا می کردیم زودتر موهامان سفید شود که دیگر موقع سوار شدن به اتوبوس و مینی بوس مشکلی نداشته باشیم! اما به ما که رسید، آسمان تپید!

قصه عوض شد و این منظره که در مترو ببینی جوانی که قطر گردنش از قطر گردن سوپرمن هم بیشتر است، بدود جلوی یک سالمند تا جای خالی را بگیرد، به منظره ای عادی بدل شد!

خب ما در این مورد هم می گوییم بی خیال! اما عزیز من در هنر لااقل یک چیزهایی، مرام هایی، حق موی سفیدی مانده بود، حالا سالن تمرین گروه کر 60 ساله ها را که تازه پولش را هم داده اند، ازشان می گیری؟

بروم از پنجره داد بزنم:«کجایی قیصر که داداشتو کشتن؟!»

فرشاد فولادوند سرپرست و رهبر ارکستر گروه کر 60 ساله ها در این باره گفته:« دوستان گویا فقط ما را در مراسم سفارشی می شناسند، اما ما با وجود همین کم بودن تبلیغات و مشکلاتی که در این فضا پیش رو داریم توانسته ایم با اجرای یک برنامه با کیفیت که این بار با حمایت های بنیاد رودکی برگزار شد کنسرت پرمخاطبی را برگزار کنیم و نشان دهیم که ما پیرمردها و پیرزن ها می توانیم بدون حضور در مراسم سفارشی هم تماشاگر داشته باشیم.» این ها با توجه به شرایط سنی، محتاج تمرین مستمر هستند اما سالنی که در طبقه ششم تالار وحدت در اختیارشان بوده، از آنها گرفته شده؛ می دانید اگر این اتفاق در اتریش، آلمان یا حتی در همین ترکیه که همسایه عزیز ماست، می افتاد الان چند نفر باید رسماً عذرخواهی می کردند؟

منبع:روزنامه ایران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: