واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵

تساوی 1 بر 1 گسترش فولاد و پدیده

دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد در مرحله یک هشتم جام حذفی با تساوی یک بر یک در 90 دقیقه پایان یافت و دو تیم در وقت های اضافه برای تعیین تیم پیروز به میدان می روند.
تدبیر24: دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد در ورزشگاه اختصاصی گسترش در حال برگزاری است.

قضاوت این دیدار را قاسم واحدی با کمک مهدی عالیقدر و علی اکبر عظیم پور بر عهده دارد.

فراز کمالوند سرمربی جدید گسترش فولاد، رودریگو لوپز، مرتضی اسدی، امید نظامی پور، محمد مختاری، مگنو باتیستا، جابر انصاری، علیرضا نقی زاده، میلاد جهانی، محمد امین درویشی، مهرداد بایرامی و علی لطیفی را در این دیدار به میدان فرستاده است.

در آن سوی میدان نیز، علیرضا مرزبان از مجتبی روشنگر، ایگور پراهیچ، میلان یوآنوویچ، معین عباسیان، اکبر صادقی، مهدی خیری( دقیقه 66 ، یونس شاکری)، میلاد غریبی، عباس محمدرضایی، مسعود نظرزاده، رضا عنایتی و کیوان امرایی (دقیقه 45 ، روح الله باقری) استفاده کرده است.

در دقیقه 55 این دیدار، محمد امین درویشی با پاس عمقی میلاد جهانی صاحب موقعیت تک به تک شد و توپ را وارد دروازه کرد و تیم خود را از حریف پیش انداخت.

اما این پایان کار نبود و رضا عنایتی در دقیقه 65 پرتاب بلند معین عباسیان از اوت را با ضربه سر وارد دروازه کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

در این دیدار، میلاد غریبی و ایگور پراهیچ از تیم پدیده در دقایق 43 و 88 و محمد امین درویشی از گسترش فولاد در دقیقه 58 از داور کارت زرد دریافت کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: