واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰

رانش زمین در منطقه جواهرده

فرماندار شهرستان رامسر اعلام کرد: بارش شدید باران امروز (یکشنبه) سبب رانش زمین در مسیر منتهی به جواهرده در حوالی منطقه «اسطل کنار» غرب مازندران شد.
تدبیر24: حسین سروری روز یکشنبه با یادآوری تداوم بارش ها در غرب مازندران افزود: این رانش باعث بسته شدن این مسیر برای چند ساعت شد که دو اکیپ راهدار با تلاش زیاد بار دیگر آن را بازگشایی کردند.

فرماندار رامسر که به همراه بخشدار بخش مرکزی در محل حاضر شده بود، افزود: با توجه به بارش های بی سابقه رامسر در 50 سال اخیر و رانش های مکرر راه های روستایی، نیازمند تامین اعتبار ویژه برای رفع این مشکلات هستیم.

وی اظهار کرد: بر اثر این بارندگی های شدید که از شب گذشته (سوم آبان) آغاز شده، شاهد آبگرفتگی در برخی از روستاهای مسیر میرزا کوچک خان بویژه «راجوب» و «آسیاب سر» و روستای «طالش محله» هستیم.

سروری با یادآوری آبگرفتگی معابر عمومی بخاطر تداوم بارش ها افزود: طغیان نهر آبی در منطقه «کتالم» موجب آبگرفتگی شهرک «چشمک سرا» شد.

فرماندار رامسر به شهروندان این منطقه توصیه کرد با توجه به بالا آمدن سطح آب رودخانه، از قرار گرفتن در این مسیرها خودداری شود.

رییس اداره هواشناسی رامسر نیز گفت: از شب گذشته تاکنون 90 میلی متر در رامسر باران بارید که رکورد کشوری را به خود اختصاص داد.

رضا گلپور افزود: بارش شدید باران که از شب گذشته (شنبه) آغاز شده تا فردا شب ادامه دارد و از روز سه شنبه شاهد کاهش ناپایداری ها و بارش های پراکنده خواهیم بود.

گلپور گفت: از ابتدای ماه مهر تاکنون بیش از 800 میلی متر در رامسر باران باریده است که در 50 سال اخیر بی سابقه بوده است.

وی یادآور شد که این بارش ها موجب بالا آمدن آب رودخانه نیز می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: