واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲

مناسب سازی معابر برای معلولان

شهردار منطقه 6 تهران از مناسب سازی بیش از 25 هزار مترمربع از پیاده روهای سطح منطقه ویژه عبور جانبازان و معلولان در این منطقه خبر داد.
تدبیر24: عظیم بابائی افزود: معلولان حق استفاده از تمام امکانات جامعه را دارند و معلولیت نباید محرومیت به همراه داشته باشد، منطقه ما میزبان 650 معلول عضو کانون معلولان است و در این سال‌ها اقدامات خوبی در منطقه ما برای معلولان انجام شده است.

وی افزود: طی شش ماهه نخست سال بیش از 25 هزار متر مربع از سطح منطقه پیاده روسازی شده است. بلوار کشاورز ضلع جنوب حدفاصل خیابان 16آذر تا خیابان وصال به متراژ 2800 متر مربع، خیابان کارگر شمالی ضلع شرق حدفاصل گمنام تا خیابان 18 بیش از 3700 مترمربع و خیابان بیستون ضلع شرق حدفاصل میدان فاطمی تا خیابان 38 به متراژ 3500 متر مربع و... پیاده رو سازی شد.

اصلاح هندسی تقاطع ها و بهسازی بوستان های هنرمندان و بهجت آباد، بوستان لاله و ساعی اطراف آن از جمله دیگر اقدامات است.

وی با بیان این که تمام تلاش شهرداری منطقه برای راحتی و ایجاد خیابان های مناسب برای این قشر جامعه است، افزود: مناسب سازی معابر شهری کاری مشترک بین معاونت حمل و نقل ترافیک و عمران منطقه است و در این میان بالاتر از 40 مورد مناسب سازی انجام شده است.

شهردار منطقه در ادامه گفت: همسطح سازی دریچه های تقاطع حافظ و طالقانی، خیابان ولی عصر(عج)، میدان هفت تیر و... از جمله دیگر اقدامات است.

بابائی در پایان افزود: نیاز به بالابر در پل های عابر پیاده در منطقه احساس می شود، اما پیاده روها و فضای اطراف این پل‌ها این امکان را نمی دهد. اما در آینده نزدیک برای این مشکل تدابیری در نظر گرفته می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: