واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱

دستگیری هفت شکارچی متخلف

هفت شکارچی متخلف در شهرستان های بویین زهرا و آوج استان قزوین شناسایی و دستگیر شدند.
تدبیر24: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین روز یکشنبه در این باره گفت: از این شکارچیان غیرمجاز که بدون مجوز اقدام به شکار کرده بودند، هفت قبضه سلاح شکاری و لاشه یک قطعه کبوتر وحشی و تعدادی فشنگ و ادوات شکاری کشف و ضبط شد.

به گفته صدرالدین علیپور، این افراد با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست و در پی دو فقره عملیات جداگانه گشت، کنترل و حراست از عرصه های طبیعی در مناطق شهرستان بویین زهرا و آوج دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین به کسانی که بدون اخذ مجوز به حوزه های استحفاظی محیط زیست وارد می شوند، هشدار داد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست به طور شبانه روزی در حال گشت زنی و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند و با متخلفان در حوزه شکار و صید برابر با قانون و با شدت و قاطعیت برخورد خواهند کرد.

استان قزوین دارای یک منطقه حفاظت شده به نام باشگل با وسعت 25 هزار و 198 کیلومتر مربع و دو منطقه شکار و تیراندازی ممنوع الموت و طارم سفلی به ترتیب با وسعت 118 و 49 هزار کیلومتر مربع است.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست قزوین هفته گذشته نیز هفت شکارچی متخلف را در مناطق الموت غربی، آبیک و منطقه شنگل رود شناسایی و دستگیر کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: