واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

مورینیو: داور اشتباه کرد

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از تساوی تیمش مقابل منچستریونایتد از عملکرد داور این بازی انتقاد کرد.
تدبیر24: دیدار دو تیم چلسی و منچستریونایتد یکشنبه شب در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نخستین گل این دیدار را دیدیه دروگبا در دقیقه 53 به ثمر رساند و این گل از سوی فان پرسی مهاجم منچستر در دقیقه 94 پاسخ داده شد تا دو تیم به نتیجه یک بر یک رضایت بدهند.

در این بازی پربرخورد 7 کارت زرد به بازیکنان دو تیم داده شد که سهم چلسی 5 اخطار بود و بازیکنان منچستر یونایتد نیز دو کارت زرد گرفتند. همچنین برانیسلاو ایوانوویچ از چلسی نیز در دقیقه 94 اخراج شد.

خوزه مورینیو بعد از پایان بازی ضمن اعتراض به تصمیم فیل دود داور مسابقه برای اخراج ایوانوویچ گفت: ترجیح می دهم راجع به کارت زرد دوم صحبت نکنم زیرا اگر راجع به آن صحبت کنم، باید وارد مسائل بسیاری شوم.

وی ادامه داد: پنالتی روی ایوانوویچ، تعداد کارت های زرد و خطاهایی که گرفته نشد، از اشتباهات داور بود.

مورینیو در پاسخ به سوالی در مورد اختلاف چهار امتیازی چلسی نسبت به تیم های دیگر در صدر جدول لیگ برتر افزود: ما جایی برای خطا و یا اشتباه داوری نداریم.

سرمربی سابق رئال مادرید در خصوص عملکرد دیدیه دروگبا هم که اولین بازی فصل خود را انجام داد و گلزنی کرد، ادامه داد: این مهاجم با تجربه گرچه فرصت تمرین با تیم را هم نداشت اما عملکرد خوب خود را به نمایش گذاشت.

سرمربی چلسی خاطر نشان کرد: از عملکرد تک تک بازیکنانم راضی هستم. آنها فوق العاده بازی کردند. بازی کردن مقابل منچستریونایتد که بسیار منسجم بازی می کند و سعی دارد از ضد حملات استفاده کند، کار آسانی نیست.

وی در پایان گفت: بازی را به خوبی تحت کنترل داشتیم و می توانستیم چند گل دیگر بزنیم. به همین دلیل من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

منبع: اسکای اسپورتس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: