واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
نایب رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس:

رضایت فراکسیون دانشگاهیان مجلس

نایب رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری رای اعتماد دهند.
تدبیر24: حامد قادرمرزی اظهار داشت: نیلی احمدآبادی چهره ای علمی،دانشگاهی و انسانی فرهیخته است که از سوی دولت به مجلس معرفی شده است.
وی با بیان این که نیلی احمدآبادی فردی سیاسی نبوده و نیست، گفت: وزیر پیشنهادی علوم روز گذشته در فراکسیون دانشگاهیان مجلس حضور یافت و پس از این جلسه اعضای این فراکسیون از برنامه های نیلی احمدآبادی اعلام رضایت کردند.
وی با تاکید بر این که به طور قطع به نیلی احمدآبادی رای اعتماد می دهد، اظهار داشت: من به رای اعتماد نیلی احمدآبادی در جلسه علنی روز چهارشنبه خوشبین هستم و امیدوارم که نمایندگان با رای قاطع خود تعاملشان با دولت را اثبات کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری چهارشنبه گذشته (30 مهرماه ) در نامه ای به «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی، محمود نیلی احمد آبادی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را برای اخذ رای به مجلس معرفی کرد.
جلسه رای اعتماد نیلی احمد آبادی روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود.
نیلی احمد آبادی سومین وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید به مجلس نهم است. رییس جمهوری نخستین بار جعفر میلی منفرد را به مجلس معرفی کرد که مجلسی ها به او رای اعتماد ندادند.
سپس جعفر توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم تعیین شد و سرانجام رییس جمهوری رضا فرجی دانا را برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.
فرجی دانا پس از حدود 9 ماه استیضاح شد و رییس جمهوری محمد علی نجفی مشاور خود را که وی نیز به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در ابتدای دولت یازدهم نتوانسته بود، از مجلس نهم رای اعتماد بگیرد، به عنوان سرپرست این وزارتخانه معرفی کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: