واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

محاکمه سارقان 17طلا فروشی کشور

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی گفت : بزودی محاکمه سارقان مسلح 17 طلا فروشی کشور در محاکم قضایی این استان آغاز می شود.
تدبیر24: حجت الاسلام' نورالله قدرتی' روز دوشنبه در بجنورد اظهار کرد: این سارقان در آخرین دستبرد مسلحانه از طلافروشی آشخانه در خراسان شمالی دستگیر شدند و پرونده آن ها به این استان واگذار شده است.

وی اضافه کرد: به علت شگرد مشابه سرقت مسلحانه این گروه در آشخانه با سایر سرقت های مسلحانه از طلافروشی ها در سطح کشور، این گروه در بازجویی ها به 17 فقره سرقت از طلافروشی اعتراف کرده و پرونده آن ها در حال تکمیل شدن است.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: آخرین پرونده سارقان مسلح مربوط به یک واحد طلافروشی در کاشان است که برای رسیدگی به این استان ارسال شده است.

قدرتی علت تاخیر در برگزاری دادگاه این سارقان را نیز تکمیل پرونده آن ها عنوان کرد و افزود: این افراد به جرم محاربه در دادگاه کیفری استان خراسان شمالی محاکمه خواهند شد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی تاکید کرد: دستگاه قضایی با هرگونه شرارت و فعالیت های مجرمانه که امنیت جامعه و مردم را تهدید کند بدون هیچ چشم پوشی برخورد می کند.

اواخر پارسال سارقان مسلح با حمله به یک طلافروشی در شهر آشخانه در استان خراسان شمالی 5/3 کیلوگرم از جواهرات را به سرقت بردند که با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی سارقان در کمتر از یک هفته در شهر گالیکش استان گلستان بدون اینکه موفق به فروش حتی یک گرم از طلای مسروقه شوند، دستگیر شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: