واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
خواجه وند

صادقیان احساساتی است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران، گفت : سازمان لیگ باید برای تعویق یک هفته تاریخ برگزاری شهرآورد پایتخت دلیل قانع کننده ای ارائه کند.
تدبیر24: مهدی خواجه وند اظهار داشت: اعتراض رسمی خود را دیروز رسما اعلام کردیم و صراحتا این تصمیم گیری را غیرمنصفانه دانستیم.
وی افزود: کادر فنی پرسپولیس برای شهر آورد که یک بازی خاص برای هواداران است برنامه ریزی متفاوتی انجام داده و تغییر زمان برگزاری آن نمی تواند برای ما جالب باشد.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد:بازی می بایست درتاریخ اولیه اعلام شده برگزار شود و امیدوارم سازمان لیگ جواب قانع کننده ای به ما بدهد.
وی افزود: سازمان لیگ نمی تواند با خواست یک باشگاه و بدون نظر خواهی از ما به راحتی تاریخ را عوض کند، این اقدام باعث ایجاد شبهات در بین هواداران پرسپولیس می شود.
سازمان لیگ با درخواست باشگاه استقلال تهران برای تغییرزمان شهرآورد تهران از 30 آبان به 7 آذرماه موافقت کرده است. آبی پوشان دلیل این درخواست را حضور بازیکنان شان در اردوی تیم ملی قبل از این بازی اعلام کرده اند.
خواجه ونددرمورد رفتارهای پیام صادقیان عنوان کرد:منتظر گزارش سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس هستیم تا این مساله را بررسی کنیم و در کل فکر می کنم مساله خاصی وجود نداشته و کمی بزرگ نمایی شده باشد.
وی افزود: صادقیان روز گذشته نیز در تمرین حضور داشت و مشکلی با کادر فنی ندارد. وی بازیکن خوب وتاثیرگذاری است ومی تواند به بزرگان فوتبال ایران تبدیل شود و وارد شدن به حاشیه تنها به خودش ضربه می زند.
عضو هیات مدیره سرخپوشان پایتخت گفت:این بازیکن جوان و احساساتی است و باید کنترل شود تا از تکنیک و توانایی هایش به خوبی بهره ببرد.
خواجه وند در پایان در خصوص شکایت وزیرورزش و جوانان از علیرضا رحیمی و علی دایی مدیرعامل و سرمربی پیشین پرسپولیس اظهاری نظری نکرد و گفت: در این مورد پاسخی ندارم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: