واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸

کشف 92 درصدی سرقت خودرو

رییس پلیس آگاهی استان سمنان از افزایش پنج درصدی کشف انواع سرقت در این استان خبر داد و گفت: 92 درصد سرقت های خودرو با تلاش کارآگاهان مبارزه با سرقت کشف شده است.
تدبیر24: سرهنگ ' داود رسولی فر' به اقدامات پلیس آگاهی این استان در حوزه مبارزه با سرقت اشاره کرد و از افزایش پنج درصدی سرقت در هفت ماهه سال جاری خبر داد.

این مسوول انتظامی اظهار داشت: با توجه به تشکیل قرارگاه مشترک مقابله با سرقت از اواخر خرداد امسال پیگیری و کشف این جرم به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در سالجاری 61.5 درصد سرقت های موتورسیکلت کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش 13 درصدی برخوردار است.

رسولی فر، به استفاده از موتورسیکلت های سرقتی در برخی جرایم اشاره کرد و گفت: پیشگیری و مقابله با این جرم در اولویت قرار گرفت به گونه ای که سرقت موتورسیکلت در این مدت 10 درصد کاهش یافت.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان در ادامه برای پیشگیری از سرقت به شهروندان هشدار داد، حتی المقدور از خودروهای دارای سامانه های 'ایمویلایزر' سویچ های هوشمند استفاده کنند، شب ها خودرو را در پارکینگ قرار دهند و از رهاسازی خودرو هنگام خرید خودداری کنند.

وی همچنین توصیه کرد: از قفل های کتابی در بستن درهای مغازه و منزل استفاده کنند، درهای آکاردونی برای درهای ورودی منازل تعبیه کنند، اسناد و مدارک با ارزش و به خصوص پول و طلاجات را به صندوق امانات سپرده و از نگهداری در منازل خودداری کنند، مغازه ها و اماکن را به دوربین مداربسته با قابلیت ذخیره بالا تجهیز کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: