واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۳۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
سیمکارت خود را تعویض کنید و از برقراری تماس محروم شوید

همراه اول دقیقا همراه چه کسی است؟

درشرایطی که درکشورهای هم تراز ایران جلب رضایت خاطر تک تک خدمت گیرندگان از اصلی ترین وظایف شرکت های ارائه دهنده خدمت محسوب می شود، همراه اول به سادگی هرچه تمام با یک تاسف خوردن به غائله خاتمه داده است

تدبیر24:به جرات میتوان گفت گستره تبلیغاتی و نفوذ خدمات این شرکت به قدری است که شاید در کشور کسی نباشد که نام آن و مهمترین خدمت این شرکت را نشناسد و از آن استفاده نکرده باشد. تبلیغاتی که شاید به دلیل نیازمندی کاربران به خدمات اعلام شده اثرگذار بوده و باعث فروش آن شده باشد.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 دربسیاری از صنایع به دلیل نفوذ محصولات کشور دوست و همسایه ایران، چین شاهد افول آن صنعت و یا تغییر محصولات و مدل تولید آن شده ایم اما گویا در عرصه ارتباطات به دلیل عدم حضور این کشور و نبود اپراتور ارائه دهنده چینی، اسب اپراتور های داخلی بر بازار فروش آن همچنان می تازد. همراه اول که خود را بزرگترین اپراتور خاورمیانه میداند و همیشه بر ارائه خدمات و پاسخگویی به مشتریان خود به عنوان یک عامل موفقیت مانور تبلیغاتی می دهد در ارائه یکی از سهل ترین خدمت یک اپراتور یک پایش می لنگد!

اگر در این روزهای اخیر اقدام به تعویض تلفن همراه به خود کرده باشید و برحسب علاقه و حرکت بر مسیر تکنولوژی قصد خرید تلفن همراه با سیمکارت دیگری را داشته باشید و یا به دلیل عدم کیفیت سیمکارت فعلی نیاز به تعویض آن را داشته باشید، باید نگران از دست دادن ارتباط خود به مدت حداقل یکصد و شصت و هشت ساعت بمانید! پیگیری خبرنگار تدبیر24 حاکی از آن دارد که درحال حاضر به دلیل قطع بودن سرور مرکزی(جهت انجام عملیات ثبت تعویض سیمکارت) می بایست تا مدت نا معلومی ( به گفته مسئولین ذیربط 9990) دست بر چانه گذاشته و خیره به صفحه تلفن همراه خود نگاه کنید و در انتظار برقراری یک تماس ساعت ها، روزها و شاید هفته ها بنشینید تا شاید مسئولی وظیفه شناس به فکر انجام وظیفه سازمانی خود بیافتد و شما را از این خیره گی برهاند. نکته ی جالب این ماجرا اینجاست که پس از تماس های مکرر با راه های ارتباطی همراه اول ( 9990، دفاترخصوصی ارائه دهنده خدمات همراه اول) از مسئول مربوطه این جمله ی کلیشه ای را خواهید شنید : بنده متاسفم و فقط صبور باشید و از شما عذر خواهی میکنم!

این درحالی است که در شرایط بحرانی و نیاز مبرم به برقراری ارتباط، تماس برای شما مقدور نخواهدبود. آیا همراه اول مسئولیت اتفاقات ناگوار احتمالی به دلیل عدم سرویس دهی برای این مشترک را می پذیرد؟ آیا همراه اول با تمام مشترکین خود از جمله مسئولین عالی رتبه کشوری هم این رفتار را خواهد داشت؟

درشرایطی که درکشورهای هم تراز ایران جلب رضایت خاطر تک تک خدمت گیرندگان از اصلی ترین وظایف شرکت های ارائه دهنده خدمت محسوب می شود، همراه اول به سادگی هرچه تمام با یک تاسف خوردن به غائله خاتمه داده است و درحال پیگیری موضوع تا حصول نتیجه است! نتیجه ای که به گفته مسئولین مرتبط مشخص نیست تاچند روز دیگر رقم خواهد خورد .


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: