واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲

آیین نخل برداری در 60 منطقه یزد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: آیین مذهبی و کهن نخل برداری با حضور خیل عزاداران حسینی در روز عاشورا در افزون بر 60 محل در سطح مناطق مختلف دارالعباده یزد برگزار می شود .
تدبیر24: حجت الاسلام ' علی کارگر 'افزود: این آیین معنوی بر اساس یک رسم دیرینه و عزاداران حسینی در مناطق مختلف دارالعباده یزد برگزار می شود.

وی اظهار داشت: مراسم معنوی نخل برداری در سالروز شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران و اصحاب باوفایش در صبح و تعدادی نیز در عصر روز عاشورا برگزار می شود .

معاون اداره تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: آیین نخل برداری با شیوه سنتی و با حضور خیل عزاداران حسینی و همچنین تجمع دستجات و هیئات عزادار صورت می گیرد .

کارگر افزود: مردمان ولایتمدار یزد و مناطق تابعه بر اساس یک آیین کهن همه ساله در سالروز شهادت سید و سرور شهیدان عالم حضرت سیدالشهدا (ره ) این برنامه را بنحو باشکوهی برگزار می کنند .

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: در این آیین پس از راه اندازی دستجات مختلف زنجیرزن و سینه زن و ذکر مراثی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نخل برداری برگزار می شود .

کارگر گفت: عشق و محبت به امام حسین (ع) و فرزندان ایشان و شهدای مظلوم دشت نینوا در میان مردم پاکباخته و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) یزد از جلوه های خاصی برخوردار است
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: