واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸

صدها هزار شیعه امروز در کربلا

شیعه ادب را از صاحب ادب و وفا یعنی علمدار کربلا آموخته است و امروز روز اوست. به همین مناسبت صدها هزار تن از شیعیان سراسرعراق و زایرانی از کشورهای مختلف بویژه ایرانیان، امروز در تاسوعای حسینی، به قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل عباس(ع) سلام و عرض ادب کردند.
تدیبر24: دسته های عزادار گروه گروه با نظم وارد حرم علمدار کربلا شده ، سینه زنان درحالی که نوحه زمزمه می کردند، به سردار سپاه حسین سلام کرده و سپس به سمت حرم امام حسین (ع) به حرکت درمی آمدند.

حرمین امام حسین و ابوالفضل العباس (ع) مملو از جمعیت است و ظهر امروز نماز جماعت باشکوهی در کربلا و صحن های حسینی و عباسی برگزار شد.

هیات های ایرانی که با کاروان های زیارتی و یا بصورت انفرادی خود را به کربلا رسانده اند، با تشکیل دسته های سینه زنی در اطراف حرم و بین الحرمین براه افتاده و خود را به حرم می رسانند.

هیات های حسینی شهر کربلا امروز از زائران عزادار حسین(ع) و شهدای کربلا با چای، خرما و غذاهای نذری پذیرایی کردند، بطوری که می توان گفت این روزها بویژه امروز و فردا (عاشورا) در کربلا ؛ کسی گرسنه نمی ماند.

به گزارش ایرنا، زائران عاشورای حسینی از سراسر عراق همچنان در حال ورود به کربلا هستند. جاده بغداد به کربلا در حدود 25 کیلومتری کربلا بسته است و از آنجا خودروهای عمومی ویژه کربلا زائران را به مرکز شهر منتقل می کنند.

گروه هایی از زائران نیز بصورت پیاده از کیلومتر 32 به سمت کربلا در حرکت هستند درحالی که هر کدام پرچمی در دست دارد و بعضی ها کفن پوشیده اند.

ازهمین حالا برای بازگشت زائران صدها خودرو نظامی سنگین تدارک دیده شده که در نزدیکی های کربلا درانتظار بعدازظهر عاشورا هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: