واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

«تام هنکس» داستان مینویسد

«تام هنکس»، هنرپیشه معروف ،هم به جمع بازیگرانی که به عرصه‌ نویسندگی قدم نهاده‌اند‌، پیوست.
تدبیر24: تنها چند هفته پس از چاپ داستان‌ کوتاهی از تام هنکس در مجله «نیویورکر»، اعلام شد که این هنرپیشه قصد دارد مجموعه داستانی را از طریق انتشارات «knopf» به چاپ برساند.

بازیگر «آقای فیلیپس» این داستان‌های کوتاه را براساس شگفتی همیشگی‌اش از کار تایپیست‌ها به نگارش درآورده است. هنکس حتی مقاله‌ای هم درباره‌ مدل‌های مختلف تایپ نوشته و نرم‌افزاری طراحی کرده که کاربران آن می‌توانند تجربه‌ تایپیست بودن را پشت سر بگذارند.

«جیمز فرانکو» و «بی.جی. نواک» از دیگر بازیگران مطرحی هستند که پیش‌تر در حوزه‌ نویسندگی بخت‌آزمایی کرده‌اند. هنکس هنوز نامی برای کتابش انتخاب نکرده‌ است.

با توجه به این که منتقدان نظر چندان مثبتی نسبت به داستان‌ کوتاه «آلن بین به علاوه چهار» هنکس نشان ندادند، نمی‌توان درباره سرنوشت نخستین کتاب او اظهارنظر کرد.

«نیویورکر» مجله‌ای معتبر است که داستان‌های نویسندگان صاحب‌نامی چون «هاروکی موراکامی» و «مارگارت اتوود» را چاپ می‌کند. بازیگر «آپولو 13» داستان «آلن بین به علاوه چهار» را با موضوع سفر چهار دوست به ماه نوشت و به چاپ رساند.

این بازیگر برجسته که نسخه صوتی داستانش را هم از طریق این مجله منتشر کرده، درباره اثر ادبی‌اش گفت: من تمام عمرم داستان‌گوی خوبی بودم و به عنوان یک شاگرد مشتاق دوست داشتم داستان خودم را روایت کنم. آن‌قدر کتاب‌های غیرداستانی خوانده‌ام که جزییاتش ذهنم را پر کرده و گه‌گاه نیاز دارم ترتیب آن‌ها را تغییر دهم.

به گزارش هافینگتون پست‌، تام هنکس از پرافتخارترین بازیگران دنیای سینماست که چندین جایزه‌ اسکار و گلدن گلوب در کارنامه بازیگری‌اش دیده می‌شود. این بازیگر آمریکایی متولد نهم جولای 1956 در کالیفرنیاست که بیش‌تر برای بازی در فیلم‌های «فیلادلفیا» و «فارست گامپ» که دو جایزه‌ اسکار را برای او به ارمغان آورد به شهرت رسید.

او از درآمدزاترین بازیگران تاریخ سینما شناخته شده است؛ به طوری‌که تاکنون فیلم‌هایش 6.3 میلیارد دلار فروش داشته‌اند که متوسط 107 میلیون دلار برای هر فیلم است. پرفروش‌ترین فیلمی که تام هنکس در آن نقش داشته انیمیشن «داستان اسباب‌بازی‌های 3» است و در سال 1992 ستاره‌ای به نام این بازیگر مستعد آمریکایی در تالار مشاهیر هالیوود ثبت کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: