واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۳۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹

درخشان نباید به صادقیان باج بدهد

مربی اسبق پرسپولیس مقصر رفتارهای پیام صادقیان را مدیران پرسپولیس و سرمربی تیم می‌داند.
تدبیر24: ناصر ابراهیمی در واکنش به بازگشت پیام صادقیان به تمرینات پرسپولیس، گفت: این موضوع به بحث بازیکن سالاری در فوتبال ما برمی‌گردد ولی باید دید آیا بازیکنانی مثل صادقیان ستاره هستند یا خیر که بگوییم سطحشان از بازیکنان دیگر بالاتر است.

وی افزود: ما در گذشته ستارگانی مثل محمد پنجعلی، جواد زرینچه، ناصر محمد خانی، علی دایی و غیره را داشتیم اما آقای صادقیان! شما بازیکنی نیستید که بگوییم پا جای علی کریمی و خداداد عزیزی گذاشته‌اید.

ابراهیمی، مقصر اصلی رفتارهای صادقیان و حواشی او را مربیان و مدیران تیم دانست و گفت: آقای درخشان! آقای سیاسی! به جوانان دیگر فرصت بدهید تا جای صادقیان را پر کنند. من معتقدم این بازیکن روی نیمکت هم نباید بنشیند.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه درخشان در مصاحبه‌هایش گفته بود که به اسم و رسم بازیکن نگاه نمی‌کند، خاطرنشان کرد: اگر درخشان به حرفش عمل کند، خوب است. درخشان نباید به بازیکن باج بدهد.

وی در این باره اضافه کرد: مدیران باشگاه باید سمیناری بگذارند و فرهنگ سازی کنند تا با رقابت‌های بیهوده قیمت بازیکنان را بالا نبرند. از طرف دیگر مربیان مقصرند که برابر بازیکنان خاطی کوتاه می آیند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در گذشته ما 11 بازیکن روی نیمکت داشتیم که همه ستاره بودند ولی از هیچ کدام هیچ گونه بی احترامی و درگیری نمی‌دیدیم،‌ گفت: یک دلیل آن هم خودم بودم چرا که جوری رفتار می‌کردم که بازیکنان در عین حال که من را دوست داشتند، به صحبت‌های من گوش می دادند.

وی ادامه داد: آقای صادقیان بداند، ناصر محمد خانی با 1000 تومان برای پرسپولیس بازی می‌کرد. من مربی تنها 5000 تومان می گرفتم.

ابراهیمی همچنین افزود: من زمانی که سرمربی پرسپولیس بودم و می خواستم با بازیکنانی مثل علی کریمی، علی انصاریان و بازیکنان دیگر که همه ستاره بودند قرارداد ببندم به آنها می‌گفتم که قرار است روی نیمکت بنشینند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: