واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

خسارت 6میلیاردی بارندگی تنکابن

فرماندار تنکابن میزان خسارت های ناشی از باد شدید، بارندگی و برف سنگین دو روز پیش به واحدهای مسکونی این شهرستان را حدود شش میلیارد ریال اعلام کرد.
تدبیر24: سید ابراهیم هاشمی 'روز پنجشنبه افزود: این حوادث غیرمترقبه سبب آبگرفتگی و ازبین رفتن لوازم و تجهیزات حدود 120 واحد مسکونی شده بود.

وی افزود : همچنین تند باد شدید که روز دوشنبه هفته جاری در غرب مازندران وزیدن گرفته بود، در روستاهای ' تمی جانک '، 'پشتجوب '، 'زوج محله ' و 'میان دوج محله ' تنکابن سبب کنده شدن سربندی و تخریب سقف سه واحد مسکونی، یک باب مغازه و یک انبار ذخیره مرکبات شد.

وی با بیان اینکه این بلایای طبیعی تلفاتی به همراه نداشت، افزود: بنیاد مسکن با تهیه گزارشی جامع و مستند از میزان خسارت های وارده به روستاییان و شهروندان این منطقه تلاش خواهد کرد تا با ارایه تسهیلات کم بهره و درازمدت، اقدامات لازم را انجام دهد.

هاشمی همچنین از بازگشایی راه ارتباطی حدود 60 روستای پوشیده از برف در مناطق 'دوهزار 'و 'سه هزار' تنکابن در روز چهارشنبه هفته جاری با همکاری عوامل راهداری دراین شهرستان خبرداد و گفت : هم اینک تمامی راه های ارتباطی اصلی و فرعی این شهرستان باز است و تردد خودروها در آن جریان دارد.

سرپرست اداره هواشناسی رامسر نیز با تایید وزش تندباد به همراه آذرخش ، سرعت وزش آن را حدود 79 کیلومتر بر ساعت در جهت شمال غربی به جنوب شرقی اعلام کرد.

'رضا گلپور' افزود: این تند باد سبب شکسته شدن شاخه درختان در شهرستان های رامسر و تنکابن شد.

وی وضعیت هوای امروز تنکابن و رامسر را نیمه ابری و در ارتفاعات ابری همراه با وزش باد و بارش برف اعلام کرد.

شهرستان تنکابن واقع در غرب استان مازندران، 150 روستا و حدود 160 هزار نفر جمعیت دارد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: