واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۳۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

قلعه نویی نرسید . . .

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مقابل استقلال تهران هجومی تر ازبازی های قبلی ظاهر می شویم وبه هیچ عنوان بازی محتاطانه در دستور کار ما نیست.
تدبیر24: رسول خطیبی روز پنج شنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با استقلال تهران، تاکید کرد: بدون تردید هدف ما در این بازی رسیدن به سه امتیاز همراه با ارایه یک بازی منطقی و سراسر هجومی است تا هوادارانی که به عشق تراکتور در ورزشگاه حاضر می شوند با رضایت کامل به منازل خود بازگردند.

وی ازاستقلال تهران به عنوان یکی از تیم های خوب لیگ برتر نام برد و افزود: این تیم ازکادر فنی خوبی برخوردار است و در تمام نقاط زمین مهره های کارآمدی دارد که مقابله با چنین تیمی به طور قطع سخت خواهد بود.

خطیبی گفت: ما تراکتور هستیم و به دلیل اینکه در زمین خود و مقابل هواداران متعصبمان بازی می کنیم، به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم حریف فرصت های خطرناک روی دروازه ما به وجود آورد.

وی اضافه کرد: طی هفته جاری تمرینات بسیار خوب و منظم و همراه با ریکاوری بعد از بازی با گسترش فولاد انجام داده ایم و تمام بازیکنان به لحاظ روحی و فنی وضعیت بسیار مناسبی دارند.

خطیبی با بیان اینکه شناخت کافی ازوضعیت تیم استقلال دارد، یادآوی کرد: یک تیم هشت نفره طی روزهای گذشته تمام نقاط ضعف و قوت حریف را بررسی کرده است.

وی از هواداران تراکتور در خواست کرد در بازی فردا /جمعه/ فقط تیم مورد علاقه خود را تشویق و با احترام به حریف در طول 90 دقیقه بازیکنان تراکتور را مورد حمایت قرار دهند.

امیر قلعه نویی به دلیل دیر رسیدن به تبریز در کنفرانس خبری قبل از بازی حضور نداشت.

تیم فوتبال تراکتورسازی ایران از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ساعت 16 و 30 دقیقه عصر روز جمعه 16 آبان ماه جاری در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز از استقلال تهران پذیرایی می کند.

تراکتور با 27 امتیاز از 13 بازی به تنهایی صدرنشین است و استقلال با 23 امتیاز از همین تعداد بازی بعد از فولاد خوزستان در مکان سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

این دو تیم تاکنون 12 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که سهم هر کدام چهار پیروزی، چهار تساوی و چهار شکست با 15 گل زده بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: