واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
سرمربی پدیده:

رقابتهای لیگ برتر کیفیت مطلوبی ندارند

سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور از نظر بازیکنان و زمینهای برگزاری مسابقات از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند لذا مسوولان ذیربط باید توجه بیشتری به این امور داشته باشند.
تدبیر24: 'علیرضا مرزبان' روز پنجشنبه در آستانه دیدار با تیم فولاد خوزستان در ادامه رقابتهای لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان جوان و مستعد در ترکیب تیمهای شرکت کننده در این لیگ بسیار کم بوده و بسیاری از زمینهای ورزشگاهها نیز در نقاط مختلف کشور فاقد کیفیت لازم است.

وی در ادامه گفت: همچنین فقدان پوشش تلویزیونی رقابتهای لیگ برتر طی سه هفته گذشته بر روند کیفی داوری و نحوه بازی برخی تیمها بسیار موثر بوده و موجب شده که داوران برخی موارد بد قضاوت کرده و شاهد تخلفات محرز از بازیکنان تیمها باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در ادامه همچنین اظهارداشت: در نیم فصل لیگ برتر افزایش بیش از پیش سطح کیفی تیم مورد عنایت خاص قرار خواهد داشت و سه بازیکن مطرح و توانمند جایگزین بازیکنانی خواهند شد که انتظارات ما را در نیم فصل نخست لیگ محقق نکردند.

وی افزود: مذاکراتی با 'آندرانیک تیموریان' بازیکن تیم فوتبال استقلال به منظور پیوستن وی به تیم پدیده مشهد برای نیم فصل دوم در جریان است.

مرزبان در خصوص عدم حضور 'محمد رجب زاده' در ترکیب تیم پدیده نیز گفت: بر اساس قانون فدراسیون فوتبال، نمی توان 18 بازیکن اصلی و ذخیره جذب تیمها نمود و به رغم اینکه رجب زاده از بازیکنان خوب و مستعد فوتبال است ولی حفظ توازن تیمی برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی در ادامه اظهارداشت: مسابقه و کسب نتیجه در مقابل فولاد خوزستان به عنوان یکی از تیمهای تکنیکی خاص لیگ برتر برای ما بسیار حساس و مهم است.

تیم فوتبال پدیده مشهد تنها نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال، در هفته چهاردهم رقابتها فردا جمعه شانزدهم آبان ماه جاری در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد به مصاف تیم فولاد خوزستان می رود.

تیم فولاد خوزستان هم اکنون با 24 امتیاز در رده دوم و تیم پدیده مشهد با 17 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: