واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

اینترنت رایگان در نمایشگاه مطبوعات

همزمان با برپایی بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی ارتباط در فضای مجازی بصورت 'اینترنت رایگان به شکل بیسیم وای فا' به غرفه ها ارائه می شود.
تدبیر24: بنابر اعلام مسئولان نمایشگاه بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاههای اطلاع رسانی، تمامی غرفه ها از امروز (17آبان ماه 93) از اینترنت رایگان به شکل بی سیم وای فای برخوردار خواهند شد.

همچنین اعلام شده که بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه ای کشور باورود به سالن مصلای بزرگ امام خمینی(ره) محل برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها می توانند از اینترنت رایگان نمایشگاه بهره مند شوند.

همچنین اعلام شده که غرفه ها و بازدیدکنندگان بیستمین نمایشگاه مطبوعات برای استفاده از اینترنت رایگان در طول برگزاری ایام نمایشگاه هیچ محدودیتی نداشته چرا که خط اینترنت در این نمایشگاه به شکل پرسرعت در نمایشگاه طراحی شده است.

بنا براعلام دست اندرکاران نمایشگاه مطبوعات بیستم سالن مصلی تهران هم اکنون مجهز به اینترنت رایگان به شکل بی سیم وای فای است و از فردا 18 آبان ماه که بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری هاررسما به روی بازدیدکنندگان گشوده می شود برای استفاده از اینترنت رایگان به غرفه ها تخفیف داده می شود.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی بعداز ظهرشنبه(17آبان ماه 93) با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات در مصلای تهران گشایش می یابد.

این نمایشگاه از 18 تا 23 آبان ماه 93 همه روزه از ساعت 9 تا 20 پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه ای کشور است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: