واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸

400 میلیارد ریال برای کشاورزی

مدیر طرح کمکهای فنی و اعتباری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از 15 سال گذشته تاکنون، این وزارتخانه برای بومی سازی، نوسازی ماشین آلات و طرح های حمایتی بخش کشاورزی 400 میلیارد ریال هزینه کرده است.
تدبیر24: 'علیرضا هادی' روز شنبه در حاشیه بازدید از مزارع زعفران تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت در مدت مزبور 1500 پروژه در بخش کشاورزی اجرا کرده است.

وی با اشاره به جایگاه خوب زعفران در کشور گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال ساخت ماشین آلات جمع آوری و پاک کردن مکانیزه زعفران است.

وی اظهار کرد: برداشت گل زعفران در مزارع کشاورزی رو به افزایش است و وزارت صنعت در حال برنامه ریزی برای ساخت ماشین آلات در این حوزه می باشد.

هادی افزود: از ماشین سازان معتبر داخلی دعوت شده است از مزارع زعفران دیدن کرده و با بررسی این محصول برای ساخت ماشین آلات برداشت گل زعفران اقدام کنند.

وی بیان کرد: یکی از اهداف وزارت صنعت، معدن و تجارت، نوسازی ماشین آلات کشاورزی از طریق ساخت آنها در داخل کشور و یا وارد کردن ماشین آلات خارجی است که بتوانیم ظرفیت تولید کشاورزی را افزایش داده و قیمت تمام شده را کاهش دهیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: