واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

تشکیل کمیته حمایت از طرح سلامت

رئیس کل بیمه مرکزی در جلسه مدیران عامل شرکت های بیمه با تشریح مزیت های طرح سلامت، بر لزوم همراهی شرکت های بیمه با این طرح تأکید و اضافه کرد:موضع صنعت بیمه در این راستا باید سنجیده و تعریف شده باشد.
تدبیر24: محمد ابراهیم امین در این نشست از تشکیل کارگروه 'بیمه و طرح سلامت' برای اجرایی شدن برنامه های این کمیته خبر داد و از اعضای این کارگروه خواست طی چند روز آینده نسبت به رفع موانع و مشکلات پیش رو اقدام کنند تا همراهی کامل و منسجم شرکت های بیمه در این طرح صورت پذیرد.

رئیس کل بیمه مرکزی در این جلسه از مدیران صنعت بیمه خواست تا با اتخاذ یک موضع واضح، شفاف و تخصصی و با در نظر گرفتن اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای خدمت به مردم گام بردارند.

مدیران عامل بیمه ایران، میهن، پاسارگاد و سرمد، عضو هیئت مدیره بیمه دانا، معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه کارآفرین و نماینده بیمه مرکزی از اعضای کارگروه 'بیمه و طرح سلامت' هستند. در این جلسه مدیران عامل شرکت های بیمه نیز به طرح مشکلات و نقطه نظرات خود در ارتباط با این طرح پرداختند.

گفتنی است، براساس استاندارد های جهانی دولت ها باید حدود 34 درصد هزینه های درمان و بیمه ها 25 و بیمه های خصوصی 19 درصد هزینه های درمانی مردم را بپردازند اما در کشور ما بیمه ها 6.18 درصد و بیمه های خصوصی 3.7 درصد و دولت 20 درصد را می پردازند. براساس آمارهای غیررسمی حدود 70 درصد از هزینه های بخش درمان و سلامت از جیب مردم پرداخت می شود و به همین علت سالانه 5.7 درصد از مردم براثر هزینه های درمانی به زیر خط فقر می روند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: