واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱

جشنواره قرآنی مساجد کشور

مدیرکل هنری ستاد عالی کانون مساجد کشور گفت: 40 هزار نفر از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در جشنواره های قرآنی این کانون در سالجاری شرکت می کنند.
تدبیر24: مجتبی میرزایی نسب روز یکشنبه در آیین افتتاحیه نهمین جشنواره قرآن کانونهای مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با نام 'مدهامتان' در سالن سینما کارگری گچساران افزود: تاکنون 12 هزارو 500 نفر از 15 استان در جشنوه قرآنی کانون های مساجد کشور شرکت کرده اند.

وی بیان کرد: مرحله استانی جشنواره مدهامتان در رشته قرائت، حفظ ، اذان، ترتیل، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه، تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز و تفسیر برگزار می شود.

میرزایی نسب گفت: هفت جشنواره در 29 رشته در کانونهای مساجد کشور تا پایان خرداد 94 برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پنج مورد از این جشنواره ها تا پایان سالجاری برگزار خواهد شد افزود: این تعداد جشواره شامل جشنواره قرانی مدهان متان، وبلاگ نویسی و نشریات تجربی تحت عنوان محراب قلم، شیوه های نوین تدریس معارف دینی با نام شکوه اندیشه، جشنواره سرود رضوی ویژه کانون های فرهنگی روستایی و سرود و تواشیح شامل آواها و نغمه های آسمانی است.

میرزایی نسب' با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد پانزدهمین استان کشور است که مرحله استانی نهمین جشنواره مدهامتان را برگزار می کند، افزود: این مرحله تا هفت آذر امسال ادامه دارد و استانها طبق زمانبندی اعلام شده مرحله استانی را برگزار می کنند.

وی تصریح کرد: شرط سنی این مسابقات در همه رشته ها 16 تا 30 سال و در رشته تفسیر 16 تا 40 سال است.

میرزایی نسب بیان کرد: مرحله کشوری این جشنوارها در رشته های قرائت، حفظ 10، 20 و کل، ترتیل، اذان و تفسیر در استان های خوزستان، هرمزگان، گیلان، همدان و فارس برگزار خواهد شد.

وی ایجاد فضای رقابتی سالم برای علاقه مندان و تربیت نیروهای مستعد قرآنی، شناسایی و ارتقا سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، حضور پر نشاط تر اعضای کانونها در فعالیت های قرآنی ملی و بین المللی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره ها اعلام کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: