واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸

افتتاح پتروشیمی کردستان در94

روند احداث شرکت پتروشیمی کردستان در سنندج روز یکشنبه مورد بازدید استاندار قرار گرفت و مدیرعامل این شرکت با اشاره به پیشرفت 83 درصدی این پروژه از افتتاح آن در سال 94 خبر داد.
تدبیر24: مهندس فریدون خالدزاده روز یکشنبه در جریان بازدید استاندار کردستان از این پروژه، زمان آغاز عملیات اجرایی شرکت پتروشیمی کردستان را سال 84 اعلام کرد و گفت: در آن سال خاکبرداری، انتخاب پیمانکار و موضوع دریافت فایناس انجام شد اما متاسفانه با تحریم های ظالمانه مواجه شدیم و روند اجرای پروژه متوقف شد.

به گفته وی این پروژه پس از وقفه ای شش ساله از سال 90 از سر گرفته شد و اکنون با 83 درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در زمینی به مساحت 130 هکتار در دست احداث است، میزان اعتبار ارزی آن را 247 میلیون یورو و اعتباری ریالی را نیز دو هزار و 30 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این شرکت قرار است سالانه 300 هزار پلی اتیلین سبک تولید شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کردستان در ادامه گفت: اواخر امسال وارد فاز پیش راه اندازی می شویم و از سال آینده پتروشیمی کردستان افتتاح خواهد شد.

خالدزاده تعداد شاغلین در این شرکت را در مجموع هزار و 600 نفر ذکر کرد و افزود: 74 درصد از این نیروها بومی استان کردستان و 26 درصد نیروهای غیربومی هستند که در بخش نصب مشغول فعالیت هستند.

او افزود: بیش از 50 درصد تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی این شرکت ساخت داخل است و از قطعات و مواد چینی و هندی نیز استفاده نشده است.

شرکت پتروشیمی کردستان در نزدیکی روستای سرنجیانه سنندج واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: