واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸

اصل90 بنزین پتروشیمی را آلوده نمیداند

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت که این کمیسیون گزارش سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر آلوده بودن بنزین تولیدی در واحدهای پتروشیمی را صحیح نمی داند و معتقد است که این بنزین ها آلوده نیست.
تدبیر24: حسین آذین درباره جلسه دیروز (یکشنبه) کمیسیون اصل 90 مجلس افزود: در این جلسه پرونده مربوط به کیفیت بنزین تولیدی واحدهای پتروشیمی بررسی شد که گزارش جمع بندی آن در جلسه سه شنبه هفته جاری نهایی می شود.

وی اظهار داشت: در این جلسه همچنین مقرر شد موضوع زمین خواری با دعوت از وزیران راه و شهرسازی، کشور و جهادکشاورزی و همچنین رییس سازمان حفاظت محیط زیست دوشنبه آینده در این کمیسیون بررسی شود.

آذین با اشاره به بررسی برخی شکایات واصله به این کمیسیون گفت: به تازگی جمعی از صاحبان اراضی محدوده پیست شمشک از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به کمیسیون اصل 90 مجلس شکایت کرده اند که این موضوع به کمیته قضایی این کمیسیون ارجاع شد و گزارش نهایی آن هفته آینده به دستگاه قضایی ارسال می شود.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس افزود: بر اساس تصمیم اعضای این کمیسیون، در هفته های آتی گزارشی درباره موانع تولید در کشور در این کمیسیون تهیه می شود.

آذین درباره تهیه گزارش نهایی فساد در فوتبال نیز گفت: این گزارش و نیز گزارش علت ایجاد معوقات بانکی در مراحل پایانی تدوین قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: