واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱

المیادین:مخاطب200 میلیونی داریم

نماینده شبکه تلویزیونی المیادین طی نشستی در حاشیه نمایشگاه مطبوعات در تهران، با اشاره به افزایش روز افزون شمار مخاطبان این رسانه طی دو سال گذشته، گفت: در حال حاضر 200 میلیون مخاطب داریم.
تدبیر24: 'علی هاشم' رییس دفتر شبکه تلویزیونی المیادین در تهران گفت: این شبکه با انجام ماموریت های روزانه خود در سراسر جهان هر روز با رقیب جدیدی مواجه می شود.

وی رسالت مهم شبکه المیادین را دستیابی به واقعیت همان طور که هست، کمک به بشریت بدون در نظر گرفتن جنسیت، دین، نژاد انسان ها در فلسطین، عراق، مصر، تونس، سومالی، اکراین و دیگر کشورها دانست.

'هاشم' خاطر نشان کرد که این شبکه با پوشش اخبار جنگ و درگیری ها، خواهان جهانی بدون خشونت، عاری از افراط گرایی و بدون اشغالگری است.

رییس دفتر شبکه المیادین در تهران، ادامه داد: برنامه هایی از این شبکه درباره مذاهب و ادیان مختلف از جمله مسیحی، یهودی و فرقه های دینی به هدف تقویت جبهه اسلامی پخش می شود.

وی در این گفت وگو تاکید کرد: شبکه المیادین مقاومت فلسطین را عکس العمل قانونی فلسطینیان به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی می داند و با پخش برنامه ای به نام 'پشت دیوار' اشغال گری های رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و بلندی های جولان را به نمایش می گذارد.

وی افزود: 60 درصد برنامه های این شبکه خبری است و60 درصد پرسنل آنان را زنان تشکیل می دهند به طوری که نماینده المیادین در غزه و دمشق زن هستند.

علی هاشم، ضمن تشریح محورهای فعالیت شبکه المیادین، مبارزه با تروریسم و گروه های تکفیری را در صدر برنامه های خود اعلام کرد.

وی همچنین با اعلام حمایت از حقوق هسته ای ایران، گفت: برنامه هسته ای ایران که دارای اهداف صلح آمیز است، خاورمیانه را متحول خواهد ساخت.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات در تاریخ 17 تا 23 آبان در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: