واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰

اردوی آماده‎‌سازی تیم کونگ‌فو

اردوی آماده سازی تیم کونگ فو استان همدان روز سه شنبه در خانه ووشو شهرستان ملایر آغاز شد.
تدبیر24: رییس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: اردوی تدارکاتی تیم کونگ فو به مدت سه روز در خانه ووشو ملایر در چهار مرحله در حال برگزاری است.

'مهدی رضایی' ادامه داد: از 10 وزن تیم کونگ فو استان همدان، 9 وزن از کونگ فو کاران ملایر و یک وزن از شهرستان اسدآباد است که به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: تیم کونگ فو استان همدان 28 آبانماه برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور به استان کرمانشاه اعزام می شوند و این مسابقات تا سی ام آبان ادامه دارد.

رضایی همچنین از قدرت نمایی تیم بوکس ملایر در مسابقات انتخابی استان همدان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و افزود: ورزشکاران ملایری در این مسابقات با کسب مدال های طلا و نقره بسیار خوش درخشیدند.

وی بیان داشت: در این مسابقات علیرضا طالبی، حمید زمانی، مجید سبزی و احسان نوروزی به مدال های طلا و ذبیح الله زهره وند، رضا بیات و محسن فرهادی به سه مدال نقره دست پیدا کردند.

رضایی گفت: مسابقات قهرمانی کشور 28 آبانماه جاری به مدت دو روز در شهرستان بروجرد برگزار می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان داشت: پنج نفر از بانوان قایقران ملایر همراه تیم استان به مسابقات قایقرانی بانوان کشور در رده سنی جوانان اعزام شدند.

رضایی افزود: فاطمه سهیلیان، شقایق غزاله، مهدیس ابراهیمی، مهتاب زهره وند و پگاه برخورداری بانوان قایقران ملایری هستند که با سرپرستی'نگین عبدالهی' در این مسابقات شرکت کرده اند.

وی همچنین از درخشش نوجوانان و جوانان ورزشکار ملایری در مسابقات بدمینتون انتخابی استان همدان خبر داد و گفت: تیم ملایر در این مسابقات در رده سنی نوجوانان مقام اول و تیم همدان مقام دوم را کسب کرد.

رضایی بیان داشت: برای تیم ملایر سپهر مصطفوی، مبین عباسپور، محمدرضا مسعودی، امیر رضا مسعودی و امین توکلی مدال آوری کردند.

وی یاد آور شد: در رده سنی جوانان نیز ملایر با درخشش محمد امیری، محمدامین روستایی و محمد زندی با کسب مدال مقام دوم را کسب کردند و از 26 تا 30 آبانماه در مسابقات قهرمانی کشور در سمنان اعزام می شوند.

شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در جنوب شرقی استان همدان واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: