واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
احمدی مقدم؛

بازگشت پاس به ناجا منتفی است

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، احتمال بازگشت تیم پاس به نیروی انتظامی را منتفی دانست.
تدبیر24: سردار ' اسماعیل احمدی مقدم ' روز سه شنبه در سفر به شهرکرد در باره اینکه آیا نیروی انتظامی به دنبال بازگشت تیم پاس به زیر مجموعه این نیرو پس از سالها واگذاری است ؟ گفت: این واگذاری دیگر صورت گرفته است.

تیم پاس تهران یکی از تیم های معتبر در آسیا بود که در سال 1386 با انتقال امتیاز به پاس همدان تغییر نام یافت و به این شهر منتقل شد.

احمدی مقدم در پاسخ به این سوال که فرمانده نیروی انتظامی چه کمکی به غلامحسین مظلومی مهاجم قدیمی استقلال کرده است ؟ گفت:تلاش بنده این است که در درمان این ورزشکار ، نیروی انتظامی نیز بتواند سهمی داشته باشد.

غلامحسین مظلومی مهاجم وبهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال و سرطلایی دوست داشتنی فوتبال ایران در دهه 50 روز های گذشته را در بستر بیماری سپری می کند.

مظلومی که پیشترازبیماری زخم معده رنج می برد، در روزهای اخیر بیماری اش تشدید شده و پزشکان آزمایشات پیشرفته ای را برای تشخیص دلایل ناخوشی او در نظر گرفته اند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظوردیدارازبرخی واحدهای انتظامی چهارمحال وبختیاری، بررسی شاخص های امنیتی استان و روند اجرای طرح 'مکنا' (مدیریت کیفیت نیروی انتظامی) به شهرکرد سفر کرد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: