واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵

نمایشگاه ملی کامپیوتر در بجنورد

نمایشگاه ملی کامپیوتر- تجارت الکترونیک و هوشمندسازی مدارس با حضور مسوولان استانی، فرهنگیان و دانش آموزان خراسان شمالی امروز ظهر در محل نمایشگاه بین المللی بجنورد گشایش یافت.
تدبیر24: معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان، شرکت کاسپین و همچنین 23 شرکت خصوصی در بخش کامپیوتر و تولید محتوای الکترونیکی برگزار شد.

'قنبرعلی خوش آینه' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این نمایشگاه 105 غرفه دایر شده است که از مجموع این تعداد 43 مورد مربوط به آموزش و پرورش است.

وی گفت: آشناسازی دانش آموزان و اولیای آنان و معلمان با هوشمندسازی مدارس و محتوای الکترونیکی، ارائه دستاوردها این اداره کل و ایجاد زمینه مناسب برای تجارت الکترونیک از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه کلاس های ضمن خدمت برای معلمان و مدیران در زمینه تولید محتوای الکترونیکی و هوشمند سازی مدارس، آمادگی سامانه آموزش و پرورش، آموزش تخصصی به نیروها نیز برگزار می شود.

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود این نمایشگاه 192هزار نفر روز بازدید کننده داشته باشد.

معاون پِژوهشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: همچنین در این نمایشگاه برای خرید کامپیوتر، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به خریداران تخفیف داده می شود و فرهنگیان نیز می توانند به صورت اقساط بلند مدت خرید کنند.

نمایشگاه ملی کامپیوتر- تجارت الکترونیک و هوشمند سازی مدارس از 20 تا 23 آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی بجنورد برپا می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: