واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰

کشف17 هزار لوازم آرایشی

فرمانده انتظامی گلستان، از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و کشف 17 هزار و 300 قلم لوازم آرایشی، بهداشتی و غذایی غیرمجاز در سطح استان خبر داد.
تدبیر24: سردار 'سیدمحمود میرفیضی' روز سه شنبه در گزارشی به ایرنا نتایج طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا طی 24 ساعت گذشته در سطح شهر گرگان و دیگر شهرهای استان را تشریح کرد.

وی گفت: این طرح با بسیج کلیه امکانات و نیروهای اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی در سطح استان به اجرا گذاشته شد.

رییس پلیس گلستان هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب امنیتی و ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان کالا عنوان و تصریح کرد: قاچاق کالا اقتصاد را بیمار می کند.

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت های این اداره در مبارزه با عوامل قاچاق کالا تصریح کرد: در همین راستا طی 24 ساعت گذشته سه هزار و 800 قلم داروی غیرمجاز به همراه بیش از 11 کیلوگرم پودر بدن سازی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی گلستان کشف بیش از 12 هزار عدد آدامس خارجی را از دیگر موفقیت های کارکنان در این طرح عنوان و تصریح کرد: با تلاش مأموران در این عملیات همچنین 300 قلم لوازم آرایشی غیرمجاز به همراه یک هزار و 300 عدد شیشه مواد غذایی خارجی کشف و ضبط شد.

سردار میرفیضی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع در این عملیات چهار دستگاه خودرو توقیف و پنج تن از عوامل قاچاق کالا دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: