واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۰۰۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴
اختصاصی / شغل جدید آقای دائم الکاندیدا

تشکیل حزب محسن رضایی کلید خورد

در پیامک های گسترده ای که برای اعضای ستادها و دوستان و هواداران نزدیک خود ارسال کرده اند از آن ها خواسته اند که جهت حضور در حزب سیاسی رضایی اعلام آمادگی کنند . . .

تدبیر24 : محسن رضایی کاندید شکست خورده ادوار انتخابات ریاست جمهوری اگر چه در عرصه های نظامی کارنامه نسبتاٌ قابل قبولی دارد اما در عرصه سیاست هیچ گاه نتوانسته جایگاه مورد نظر خود را به دست بیاورد به همین جهت او و دوستانش این روزها و بعد از آخرین "نه" مردم به دبیر تشخیص مصلحت نظام در پی تشکیل حزبی با دفاتر استانی و منطقه ای هستند .

به گزارش خبرنگار ما در روزهای گذشته نزدیکان و یاران برادر محسن در پیامک های گسترده ای که برای اعضای ستادها و دوستان و هواداران نزدیک خود ارسال کرده اند از آن ها خواسته اند که جهت حضور در حزب سیاسی رضایی اعلام آمادگی کنند . شنیده های خبرنگار ما حاکی از این است که مشاوران رضایی از هفته ها پیش در جلسات خود با نفر چهارم انتخابات تاکید کرده اند که به منظور حفظ رای 4 میلیونی رضایی و همچنین عضو گیری و بازسازی تشکیلاتی در جهت حضور قدرتمند تر در انتخابات های بعدی! باید به تشکیل حزب اقدام کنیم .

این اقدام در ابتدا مورد موافقت شخص رضایی قرار نگرفته بود اما پیامک گسترده نزدیکان وی در این روزها نشان دهنده این است که وی بالاخره این موضوع را قبول کرده است و در کنار مراحل ثبت حزب این روزها درگیر جذب نیرو برای تشکل سیاسی خود است . همچنین شنیده شده تیم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز به صورت فشرده در جلسات محفلی خود پیگیر تشکیل چارت و اساسنامه قوی برای این حزب نوپا هستند . گفته شده با تشکیل این حزب ممکن است برخی احزاب نه چندان قوی بعضاٌ تک نفره که پیش از این در انتخابات ها به عنوان حامی محسن رضایی مطرح بوده اند در حزب جدید ادغام شوند .

تشکیل حزب محسن رضایی در آغازین ماه های روی کار آمدن دولت تدبیر و امید نشان دهنده باز شدن فضای سیاسی در کشور و توجه به همه سلائق ها است چرا که پیش از این سابقه نداشته نامزدهای شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری به سمت تشکیل حزب بروند . البته این موضوع در دنیا بر عکس است چرا که نفرات اول احزاب در صورت شکست در انتخابات ها از ریاست استعفا می دهند اما بالاخره دموکراسی ایرانی این قدرت را داده است که بعد از شکست چندین باره در انتخابات فکر تشکیل حزب به ذهن آقایان برسد . همچنین در پیش بودن انتخابات مجلس هم دلیل مضاعفی است که فکر صندلی های سبز بهارستان هر کسی را به تکاپو در سیاست بکشاند .

از سوی دیگر امکانات مالی فراوان محسن رضایی که در انتخابات ها به چشم می آید و داشتن رسانه های مختلف مکتوب و آنلاین مانند روزنامه و سایت تابناک به او کمک می کند تا حزبش را زودتر جا بیاندازد . به هر حال باید منتظر ماند و دید حزب محسن رضایی برای عرصه سیاست ورزی ایران چه نقشه ای کشیده است و قرار است کجای دنیای شلوغ و سردرگم سیاست جای بگیرد .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
سانالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
3
3
کدوم احمقی میاد تو حزب این
پاسخ ها
سهیل
| Canada
بخشی از اون چهار میلیون نفری که بهش رای دادن!
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
1
2
بازم که این اومد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
1
تدبير جان شما اعتدال را پيشه كن محسن رضايي ثروت و مالش كجا بود كدوم امكانات مالي كمي انصاف بهتر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
1
عشق است آقا محسن.
حسین محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
منتظر اوامر دکتریم
حسین محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
منتظر اوامر دکترمحسن رضایی هستیم
نظر شما: