واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۴۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

کردستان؛ مناسب برای تولید و صادرات

وزیر صنعت، معدن و تجارت، موقعیت استان کردستان برای تولید و صادرات را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: کردستان عراق بازار مناسبی برای تولیدات کشورمان است.
تدبیر24: غلامرضا نعمت زاده شامگاه چهارشنبه در دیدار با نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج، افزود: عراقی ها تمایل و علاقه زیادی به توسعه ارتباطات و مراودات با جمهوری اسلامی ایران دارند و در این باره استان کردستان نیز موقعیت ممتازی برای صادرات به این کشور دارد.

وی گفت: باید برای توسعه صادرات و ارتباطات اقتصادی با عراق، امکانات گمرکی را افزایش داد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استان کردستان پس از انقلاب پیشرفت های خوبی کرده است، گفت: باید برای مردم استان اشتغال و درآمد ایجاد کنیم.

نعمت زاده اشتغال را یکی از نیازهای اصلی جامعه دانست و افزود: در این استان ظرفیت های بسیار خوبی بخصوص در حوزه معدن وجود دارد که باید در راستای ایجاد اشتغال و رونق بخشی اقتصادی استان شکوفا شود.

او گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت بنا دارد از ظرفیت های بخش دولتی و خصوصی برای توسعه کردستان استفاده کند.

وی از نماینده ولی فقیه در کردستان و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج خواست در زمینه توسعه کردستان مانند همیشه حمایت و کمک کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج نیز در این دیدار اظهار امیدواری کرد که این سفر منشا خیر و برکت فراوانی برای مردم کردستان باشد و به روند توسعه استان سرعت بخشد.

ماموستا عبدالرحمان خدایی گفت: مسوولان استان کردستان از راهنمایی و هدایت آیت الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان بهره مند هستند و از زحمات و کوشش های خستگی ناپذیر مهندس زاهدی استاندار نیز قدردانی می کنند.

وی با بیان اینکه مردم کردستان وفادار نظام هستند، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب کردستان استانی فرهنگی است و مردم آن از اول انقلاب حامی و پشتیبان نظام و امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده و خواهد بود.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: مردم کردستان همگی مسلمان و پیرو اسلام و قرآن هستند و در این منطقه بحث شیعه و سنی وجود نداریم و همه مسلمان و متحد هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور شرکت در گردهمایی دو روزه رییسان و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان کردستان سفر کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: