واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
قاسمی:

بدن بهداد در یک‌ ضرب جواب نداد

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: بدن بهداد سلیمی در حرکت یک ضرب متاسفانه خوب جواب نداد و او نتوانست وزنه های خودش را بالای سرببرد.
تدبیر24: مسعود قاسمی افزود: بهداد سلیمی با 214 کیلوگرم رکوردار حرکت یک ضرب جهان است و اگر او وزنه 211 کیلوگرم را بالای سرمی برد به طور حتم قهرمان جهان می شد.

وی اظهار داشت: دو حریف روسی که در رقابت های قهرمانی سال گذشته هم عناوین اول و سوم را کسب کرده بودند امسال هم از جدی ترین حریفان سلیمی بودند و وزنه برداری یک ورزش رکوردی است و به هیچ عنوان تا زمانی که ورزشکار بروی تخته نرفته باشد نمی توان نتایج را پیش بینی کرد.

قاسمی بیان داشت: در ابتدا هم ما روی مدالهای بهداد سلیمی و کیانوش رستمی در رقابت های قهرمانی جهان حساب باز کرده بودیم و از سایر ملی پوشان هم انتظار کسب مدال برای سهیمه المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل را داشتیم.

وی با بیان اینکه به طور حتم تیم ایران در این رقابت ها جزو شش تیم برتر رقابتهای قهرمانی جهان در سال 2014 است، گفت: نتایج رقابت های امسال با مسابقه های قهرمانی سال 2015 برای کسب سهمیه المپیک 2016 محاسبه می شود و به طور حتم تیم ایران شش سهمیه المپیک را خواهد گرفت.

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: تا المپیک 2016 برزیل حدود یک سال و نیم دیگر فرصت داریم تا تیمی قوی و یک دست را مهیا سازیم تا همانند المپیک 2012 لندن نتایج خوبی بگیرد.

تیم ملی وزنه برداری ایران در هشتادویکمین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی سال 2014 جهان در آلماتی قزاقستان توسط کیانوش رستمی دو مدال طلا، یک نقره و از سوی بهداد سلیمی هم دو نقره و یک برنز کسب کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: