واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
سرپرست فدراسیون اسکی:

شرکت اسکی بازان در 3 رویداد جهان

سرپرست فدراسیون اسکی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده اسکی بازان ملی پوش ایران در سال جاری در سه رویداد جهانی شرکت خواهند کرد.
تدبیر24: ناصر طالبی روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی رییس هیأت اسکی استان فارس گفت: تیم اسکی آلپاین ایران به رقابت های جهانی آمریکا اعزام خواهد شد و تیم های اسنوبرد و صحرا نوردی نیز در رقابت های جهانی سوئد واتریش شرکت خواهند کرد.

وی در خصوص توسعه این رشته ورزشی در کشور گفت: دربرنامه هایی که به وزیر ورزش ارایه داده ایم علاوه بر بررسی و اجرای طرح آمایش در کشور، توسعه این رشته ورزشی در شهرستان ها نیز مورد توجه قرار گرفته است.

سرپرست فدراسیون اسکی در مورد اسکی فارس بیان داشت: با حمایت مدیر کل و دست اندر کاران ورزش فارس و تلاش اعضای هیات و همچنین حضور بخش خصوصی، اسکی فارس در کشور از جایگاه خوبی برخوردار است.

طالبی بیان کرد: در ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی سراسر کشور، استان فارس در بین استان های برخوردار از امکانات اسکی قرار گرفت که در این بین پس از استان های تهران و البرز که از سال های پیش دارای امکانات این رشته ورزشی بوده اند، حائز رتبه ی سوم شد.

وی ضمن تمجید از تلاش های فروغ عباسی بانوی ملی پوش اسکی فارس، گفت: امیدوارم اسکی فارس همچون سال گذشته بتواند در عرصه های داخلی و بین المللی بدرخشد .

طالبی گفت: صمیمت و همدلی درجمع اسکی بازان فارس همواره در کشور نمونه است که امیدوارم در سایه این همدلی شاهد درخشش بیش از پیش اسکی فارس در کشور باشیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: