واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۴۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

آمریکا قاچاقچی اعضای بدن نوزادان

دادگاه جنایی بانکوک پایتخت تایلند روز چهارشنبه حکم بازداشت دو آمریکایی را به اتهام قاچاق اعضای بدن انسان به آمریکا صادر کرد.
تدبیر24: پلیس تایلند روز دوشنبه از تلاش دو آمریکایی برای ارسال اعضای بدن یک نوزاد در بسته پستی به مقصد آمریکا خبر داده بود.

دادگاه جنایی پایتخت تایلند اکنون حکم بازداشت 'رایان ادوارد مک فرسون' 31 ساله اهل کالیفرنیا و 'دانیل جامون تنر' 33 ساله را به اتهام سرقت، اظهارات نادرست و نقض قانون گمرک صادر کرده است.

این دو نفر روز شنبه پس از کشف بدن قطعه قطعه شده یک نوزاد در یک بسته پستی به مقصد آمریکا دستگیر شدند، اما آن ها مدعی شدند اعضای بدن این کودک را به عنوان محصولات عجیب و غریب تهیه کرده و قصد داشتند برای دوستان خود در آمریکا ارسال کنند.

پلیس پس از این ادعا آن ها را آزاد کردند و این دو آمریکایی به کامبوج فرار کردند.

اکنون پلیس تایلند براساس شواهد اعلام کرد این دو آمریکایی قاچاقچی، اعضای بدن انسان را از موزه بیمارستان 'سیری راج' سرقت کرده و قصد داشتند به آمریکا منتقل کنند.

'روانگساک جریتاکه' معاون پلیس تایلند، گفت که مقامات این کشور از اینترپل برای بازداشت این دو آمریکایی که صبح روز یکشنبه به کامبوج فرار کرده اند درخواست کمک کرده است.

این دو آمریکایی قصد داشتند اعضای بدن یک نوزاد را در سه بسته شامل سر نوزاد، پای راست که سه قطعه شده بود و دو قطعه از پوست انسان خالکوبی شده و به همراه یک قلب انسان به 'لاس وگاس' آمریکا قاچاق کنند.

قطعات بدن این نوزاد با نام اسباب بازی در یک مرکز خرید برای پست ارایه شده بود و پس از بازرسی با اشعه ایکس شناسایی شد.

این برای نخستین بار نیست که اعضای بدن نوزادان در تایلند کشف می شود. سال 2012 نیز پلیس شش جنین انسان را کشف کرد.

بیش از دو هزار جنین غیرقانونی سقط شده نیز سال 2010 میلادی در یک معبد بودایی در بانکوک کشف شد. بوی پوسیدگی و تعفن منجر به تحقیق از این معبد در مرکز بانکوک و کشف جنین ها شد.

منبع: تارنمای بانکوک پست
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: