واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷

قیمت جهانی طلا بار دیگر پایین آمد

پایگاه خبری بلومبرگ اعلام کرد: قیمت جهانی طلا پس از آنکه دیروز از مرز 1200 دلار در هر اونس گذشت و بالاترین سطح خود در دو هفته گذشته را تجربه کرد، به دلیل پیش بینی کاهش تقاضا، مجددا پایین آمد.
تدبیر24: سرمایه گذاران پیش بینی کردند، افزایش قیمت طلا به بالاترین سطح آن در دو هفته گذشته، در شرایطی که ارزش دلار افزایش می یابد، به کاهش تقاضای طلا منجر خواهد شد.

قیمت جهانی نقره، پلاتین و پالادیوم نیز امروز کاهش یافت.

قیمت تحویل فوری طلا در ساعت 12:56 به وقت محلی در بازار سنگاپور پنج دهم درصد کاهش یافت و به یک هزار و 191 دلار و 69 سنتدر هر اونس رسید.

قیمت تحویل فوری طلا دیروز در بازار سنگاپور به یک هزار و 204 دلار و 68 سنت در هر اونس رسید که بالاترین قیمت از 30 اکتبر (هشت آبان) است.

اندازه شاخص دلار بلومبرگ امروز (چهارشنبه) در آستانه انتشار صورتجلسه نشست روزهای 6 و 7 آبان بانک مرکزی آمریکا، به بالاترین سطح آن در بیش از پنج سال گذشته نزدیک شد.

در بازار کامکس نیویورک نیز قیمت طلا برای تحویل در ماه دسامبر (آذر) پس از آنکه دیروز تا یک هزار و 204 دلار و 10 سنت در هر اونس هم افزایش پیدا کرد، امروز در ساعت یادشده با 0.4 درصد کاهش به یک هزار و 191 دلار و 80 سنت در هر اونس رسید.

منبع: بلومبرگ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: