واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
بت کلیا خبر داد:

پرسش نمایندگان از عملکرد وزیر ورزش

پیش از این چند جلسه با حضور گودرزی در فراکسیون ورزش برگزار شده بود که قرار است در راستای ادامه مباحث قبلی و برخی مسائل جدید در حوزه ورزش با وی گفت و گویی داشته باشیم.
تدبیر24: عضو فراکسیون ورزش مجلس از نشست روز یکشنبه این فراکسیون با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد.
یوناتن بت کلیا ضمن اعلام این خبر افزود: یکشنبه هفته آتی (2 آذرماه) فراکسیون ورزش با حضور محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان تشکیل جلسه خواهد داد و طی پیرامون برخی مسائل ورزشی و پرسش نمایندگان مجلس از عملکرد وزارت ورزش بحث و تبادل نظر خواهد شد.
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: پیش از این چند جلسه با حضور گودرزی در فراکسیون ورزش برگزار شده بود که قرار است در راستای ادامه مباحث قبلی و برخی مسائل جدید در حوزه ورزش با وی گفت و گویی داشته باشیم.
گفتنی است پیش از این مقداد نجف نژاد رئیس فراکسیون ورزش مجلس اعلام کرده بود در صورتی که نمایندگان مجلس نسبت به پاسخ ابهامات و پرسش های خود از عملکرد وزارت ورزش قانع نشوند، پیشنهاد طرح 100 امضایی برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان را به هیئت رئیسه مجلس تقدیم خواهند کرد.
دخالت در هیات‌رئیسه باشگاه‌ها، دوگانگی در اجرای قانون انتخابات فدراسیون ها، مغفول‌ماندن حوزه جوانان در وزارت‌ورزش، تعیین تکلیف‌نشدن واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، بی‌توجهی به ورزش استان‌ها، استفاده‌نکردن از ظرفیت‌های بخش‌خصوصی، به کارگیری افراد غیر متخصص در وزارتخانه و... را از جمله پرسش ها از وزیر ورزش و جوانان خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: