واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۴۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

طرح نهایی توانمندسازی فارغ التحصیلان

معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از نهایی شدن طرح توانمندسازی فارغ التحصیلان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: این طرح در جلسه آینده شورای عالی اشتغال مطرح شود.
تدبیر24: کوروش پرند اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 10 بسته آموزشی را در این طرح مدنظر قرار دادیم که بر اساس این 10 بسته و مدل می‌توانیم در راس توانمندسازی و آموزشهای مهارتی برای فارغ التحصیلان و دانشجویان اقدام کنیم.

وی کارآموزی نوین، کارورزی نوین و الگوی آموزش، تولید، بازاریابی و فروش را از جمله مدل‌های مذکور در اجرای طرح توانمندسازی و آموزشهای مهارتی فارغ التحصیلان ذکر کرد.

پرند در ادامه با اشاره به طرح کارآموزی گفت: در حوزه کارآموزی طرحی را با همکاری دانشگاه صنعتی سهند و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی به صورت آزمایشی دنبال کردیم به نحوی که بخشی از واحدهای عملی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و بخشی دیگر در خود دانشگاه دنبال شد و معتقدیم مدل بسیار خوبی است چرا که در طول 8 ترمی که دانشجو در دانشگاه است به خصوص در تابستان که دانشجویان واحدهای درسی ندارند یا واحدها بسیار سبک است این طرح قابلیت اجرا دارد.

معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی درباره فرایند اجرای طرح کارورزی نیز گفت: فلسفه طرح کارورزی این است که فردی که فارغ التحصیل می‌شود و قصد ورود به یک صنعت را دارد ابتدا آموزش مبتنی بر محیط کار را می‌بیند ولی در فاصله‌ آموزش تا به کارگیری باید مورد حمایت مالی و بیمه‌ای قرار گیرد که بخشی از تزریق پول و تامین مالی فرد را صنعت مذکور و بخشی دیگر را دولت باید برعهده بگیرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: