واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۴۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

کرمانشاه نیازمند 4 گرمخانه دیگر ‌

رییس یک انجمن غیردولتی کرمانشاه که در زمینه حمایت از افراد بی بضاعت فعالیت می‌کند، گفت: با توجه به تعداد زیاد کارتون خواب‌ها نیاز به احداث چهار گرمخانه دیگر در کرمانشاه داریم.
تدبیر24: مهدی امیری در منطقه کرمانشاه، با اشاره به وجود سه گرمخانه در سطح شهر کرمانشاه اظهار کرد: از این تعداد دو گرمخانه پذیرش مردان را انجام داده و یک گرمخانه نیز ویژه کارتون خواب‌های زن است.

وی با اشاره به تعداد زیاد کارتون خواب‌های شهر کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر نیاز به احداث سه تا چهار گرم خانه دیگر داریم تا بتوانیم پوشش مناسبی برای اسکان همه کارتون خواب‌های شهر کرمانشاه داشته باشیم.

امیری افزایش دسترسی به گرمخانه‌ها را نکته حائز اهمیتی دانست و اظهار کرد: در حال حاضر سه گرمخانه شهر کرمانشاه در ترمینال شهید کاویانی، پمپ گازوئیل و چهارراه جوانشیر مستقر هستند و دسترسی برای همه

کارتون خواب‌های شهر به این سه گرمخانه وجود ندارد.

این رییس انجمن غیردولتی کرمانشاه خاطر‌نشان کرد: از آنجا که برخی از این کارتون خواب‌ها سر و وضع مناسبی ندارند، برخی رانندگان تاکسی از سوار کردن آنها اجتناب کرده و برای آنها دشوار است که خود را به گرمخانه‌ها برسانند.

وی ساعت پذیرش در گرم خانه ها را هفت شب تا هفت صبح اعلام و تصریح کرد: در طول این مدت یک وعده غذای گرم به کارتون خواب‌ها داده شده و صبح‌ها نیز صبحانه مختصری به آنها داده می‌شود.

امیری خاطر‌نشان کرد: همچنین کارتون خواب‌ها می‌توانند در گرمخانه‌ها استحمام کرده و برای آنها کلاس‌های آموزشی نیز در خصوص رعایت مسائل بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کارتون خواب‌ها در همه رده‌های سنی در این گرمخانه‌ها پذیرش می‌شوند، اظهار کرد: در این بین کودکان با هماهنگی اداره کل بهزیستی به خانه‌های سلامت منتقل شده و جستجو برای یافتن خانواده آنها انجام می‌شود.

وی در پایان از خیرین خواست تا کمک‌های خود را از جمله تامین لباس برای کارتون خوابها به گرمخان‌ها تحویل دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: