واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۴۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
مسائل مالی در اولویت‌دوم است؛

تمام پیشنهادات آندو داخلی هستند، نه خارجی

آندو بازیکن معمولی نیست و به تیمی بزرگ منتقل خواهد شد و مطمئن باشید بهترین تصمیم را برای آینده او خواهیم گرفت.
تدبیر24: مدیر برنامه های آندرانیک تیموریان گفت: تمام پیشنهادات آندو داخلی هستند و او از هیچ باشگاه خارجی پیشنهاد همکاری ندارد.
سرژیک تیموریان برادر آندو ضمن بیان این مطلب افزود: هنوز مبلغ توافقی از باشگاه استقلال را دریافت نکردیم و امیدواریم با مساعدت مسئولان باشگاه و حسن نیتی که دارند این مسئله در اسرع وقت حل و فصل شود.
تیموریان با بیان اینکه جدایی آندو از استقلال دلایل مختلفی داشت که تصور می‌کنم به نفع هر دو طرف بود، اظهار داشت: در نشست آندو با بهرام افشارزاده دلایل و عوامل مختلفی در این زمینه مطرح شد که نیازی به رسانه‌ای شدن نبود و به هر حال این تصمیمی بود که تصور می‌کنم به نفع هر دو طرف باشد.
مدیر برنامه‌های تیموریان در مورد پیشنهادات خارجی برای انتقال تیموریان گفت: هیچ گزینه خارجی در این زمینه مطرح نیست، چراکه اغلب باشگاه‌های خارجی و تیم‌های عربی در میانه مسابقات خود هستند و شرایط انتقال به باشگاه‌های خارجی در حال‌حاضر مهیا نیست.
وی در مورد بحث تبادل آندو و عنایتی بین تیم‌های استقلال و پدیده‌مشهد تاکید کرد: این تنها یک شایعه است و این موضوع را از خود شایعه‌سازان بپرسید.
سرژیک با بیان اینکه در انتقال‌آندو مسائل‌مالی در درجه‌دوم اهمیت، قرار دارد گفت: آندو بازیکن معمولی نیست و به تیمی بزرگ منتقل خواهد شد و مطمئن باشید بهترین تصمیم را برای آینده او خواهیم گرفت.
گفتنی است، آندو تیموریان روز شنبه و پس از نشست با مدیر عامل استقلال به‌صورت توافقی از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا خواهد شد و قرار است به یکی از تیم‌های لیگ برتری بپیوندد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: