واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵
سبحانی‌نیا:

باید دست خوارج را از قم کوتاه کرد


به گزارش تدبیر24 به نقل از اعتدال،عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به قرائت گزارش ۲۲ بهمن قم در صحن علنی مجلس گفت: قرائت اسامی خاطیان حادثه ۲۲ بهمن قم، به اقدامات خودسرانه پایان می دهد.

حسین سبحانی نیا در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه حادثه ۲۲ بهمن قم در شان نظام نبود و خاطیان و مرتکبان آن مورد خطاب و اعتراض رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند، گفت: پس از آن اتفاق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را مامور به پیگیری این شد و کمیسیون نیز با تشکیل یک کمیته و انتخاب ۴ نفر توسط کل اعضای کمیسیون به بررسی این حادثه پرداخت.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کمیته بررسی حادثه ۲۲ بهمن قم کار بسیار پخته و عملیاتی انجام شد، افزود: اعضای این کمیته از دیدارها و مسائل مختلف مرتبط با این مساله گزارش خوبی تهیه کردند که گزارش آن در صحن علنی مجلس قرائت می شود.

وی با بیان اینکه اینگونه اقدامات خودسرانه و احساساتی به نفع نظام نبوده و پرونده آن باید بسته شود، با تاکید بر اینکه خاطیان باید ازطریق سازو کار قانونی به سزای عمل خود برسند، ادامه داد: با اقدامات خودسرانه چند نفر که خود را دایه مهربانتر از مادر دانسته و اقدامات آنها موجب وهن نظام می شود، نمی توان مملکت داری کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر لزوم انتشار اسامی خاطیان حادثه ۲۲ بهمن قم، گفت: مردم باید بدانند که چه کسانی در این اقدامات خودسرانه دخالت داشته اند و باید این رفتارها به نوعی پیگیری شود تا پرونده به خوبی بسته شود.

سبحانی نیا با تاکید بر برخورد با همه جریانات دخیل در حادثه ۲۲ بهمن قم، تصریح کرد: نباید اجازه داد کسی با اسم دین دست به اقداماتی افراطی گرایانه و خودسرانه زند. عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید دست این خوارج را در ام القرای اسلامی کوتاه کرد، افزود: در صورت محافظه کاری در این موضوع، خاطیان جرات پیدا می کنند تا به اقدامات افراط گرایانه و خودسرانه خودهمراه با جنجال ادامه دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: