واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۴۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

اینزاگی: بهترین بازی فصل ما بود

سرمربی میلان از پیروزی تیمش برابر اودینزه بسیار خوشحال است. او می گوید میلان بهترین بازی فصل خود را به نمایش گذاشت و شایسته کسب سه امتیاز بود.
تدبیر24: در یکی از دیدارهای حساس هفته سیزدهم سری A میلان در خانه از اودینزه پذیرایی کرد و در نهایت توانست با دو گلی که جرمی منز به ثمر رساند سه امتیاز حساس را به دست آورد. شاگردان اینزاگی 5 بازی بود که طعم پیروزی را نچشیده بودند و به همین خاطر این دیدار برای آنها از حساسیت زیادی برخوردار بود و در نهایت هم توانستند به امتیاز آن را به دست آورند تا به آینده خود امیدوار شوند.

طبیعی است که فیلیپو اینزاگی سرمربی جوان میلان از این پیروزی تیمش خوشحال باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: تنها به پیروزی در این دیدار فکر می کردیم. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوردیم. نشان دادیم که شایسته کسب سه امتیاز این دیدار هستیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و باید پیروزی می شدیم.

او ادامه داد: هم برلوسوکونی و هم گالیانی از این بازی زیبایی که به نمایش گذاشتیم خوشحال بودند. این بهترین بازی فصل ما بود. در حالی توانستیم به سه امتیاز بازی برسیم که کاملا شایسته آن بودیم. نشان دادیم که تیمی خوب و شایسته پیروزی در چنین دیدار مهمی هستیم. باید به این روند خوب خود ادامه دهیم و تلاش کنیم تا جایگاه خوبی در جدول رده بندی به دست آوریم.

زننده هر دو گل میلان در این دیدار خانگی جرمی منز بود که فصل خوبی را با روسونری پشت سر می گذارد. اینزاگی به ستایش از این بازیکن پرداخت و گفت: منز نشان داد که چه مهاجم بزرگی است. او بازی خوب خود را با زدن دو گل تکمیل کرد. منز مهاجمی توانا برای میلان به شمار می آید و می تواند در آینده کمک زیادی به این تیم بکند.

میلان با این پیروزی 21 امتیازی شد و به رده پنحم جدول رده بندی صعود کرد اما اختلاف این تیم هنوز با یوونتوس صدرنشین زیاد است و به 13 امتیاز می رسد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: