واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۴۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران:

ماموریتهای پلیس تعطیل‌بردار نیست

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از هوشمندی، فعالیت مضاعف و پرکاری، عزم به سوی انگیزه های معنوی و اعتقادی و اتصال دوسویه با بدنه اجتماع و پاسخگویی به مردم به عنوان چهار ویژگی پیشرفت و تحول در نیروی انتظامی یاد کرد.
تدبیر24: سردار ناصر اصلانی در جمع کارکنان انتظامی با تبریک ولادت با سعادت امام موسی کاظم"ع"،هفتمین امام شیعیان و هفته بسیج،از تلاشهای بی شائبه کارکنان انتظامی و پلیسهای تخصصی و معاونت ها در تامین امنیت و برخورد با هنجارشکنان و کشف جرایم در دو هفته گذشته قدردانی کرد و گفت:این اقدامات پلیس باعث یاس دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و امیدواری دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با تبریک هفته بسیج به دلاورمردان بسیجی بیان داشت:بسیجیان عزیز با حضور فعال در تمامی عرصه ها وصحنه های انقلاب همواره به ندای رهبر خود لبیک گفته و در هر زمان و مکانی دلسوز این انقلاب و نظام اسلامی خواهند بود.

سردار"ناصر اصلانی" با اشاره به این یادگار بزرگ برجای مانده از امام راحل عظیم الشان "ره"بیان داشت:امروز افتخار نظام اسلامی به اینست که آحاد مردم ایران اسلامی دارای تفکر بسیجی بوده و هماره در راستای انجام وظایف الهی خود سعی و تلاش دارند و تفکر بسیجی همان تفکر حضرت امام "ره" است که در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرده و در مقابل بدرفتاریها و بدخلقی های درون وبرون کشور به عنوان تهدید همیشه آماده هستند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ویژگی های تفکر بسیجی تصریح کرد: اخلاص، صداقت، ایثارگری، ازخودگذشتگی از ویژگی های بازر یک بسیجی بوده و اصل بسیج همان همیشه در صحنه بودن است و به عنوان احیای ارزشهای اسلامی،دفاع از آرمان های مقدس نظام اسلامی وتفکرات امام راحل و وصایای شهدا وجانبازان مطرح است.

رییس پلیس غرب استان تهران بیان داشت:امروز پس از آن ایده خوب حضرت امام"ره"،تفکر بسیجی در همه ادارات ونهادهای دولتی و مردمی مطرح بوده و به عنوان یک ایده خوب و راهگشا مطرح بوده وامروزه افتخار پلیس آنست که با همین تفکر بسیجی در راستای حفظ امنیت پایدار حرکت می کند و در مسیر پیشرفت و تحول ناجا،توجه به تفکر بسیجی بسیار مهم است.

اصلانی با اشاره به چهار عنصر تاثیرگذار در سازمان نیروی انتظامی بیان داشت:هوشمندی پلیس یکی از موارد و عناصر مهم در نیروی انتظامی است و کارکنان انتظامی بایستی با توجه به ماموریت های متنوع براساس قانون،مطالعات کامل،جامعی داشته باشند تا بتوانن د با توانمندی در حوزه پیشگیری ومقابله با جرم حرکت کند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به لزوم فعالیت مضاعف و پرکاری کارکنان نیروی انتظامی گفت:ماموریت های پلیس در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست و هر زمانی که آسایش وامنیت در جامعه حاکم باشد نشان از فعالیت مضاعف این نیرو در عرصه امنیت دارد و در خیلی فضا ها پلیس با فدای جان در راستای احقاق حق مردم و تامین نظم وامنیت گام بر می دارد.

وی عزم کارکنان انتظامی به سوی انگیزه های معنوی و اعتقادی را سومین مشخصه تاثیرگذار در سازمان نیروی انتظامی در مسیر پیشرفت و تحول دانسته وگفت:پلیس براساس و چارچوب قانون،بایستی در راستای تقویت آموزه های دینی و قرآنی گام بردارد و امروز در صبحگاه های پلیس،حافظان قرآن و افراد دارای رتبه های برتر قرآنی و اخلاقی مورد تشویق قرار می گیرند.

وی از اتصال دوسویه با بدنه اجتماع و پاسخگویی به مردم به عنوان چهارمین ویژگی مسیر پیشرفت و تحول در نیروی انتظامی یاد کرد و اظهارداشت:فرمانده ناجا در همایش ها و محافل عمومی بر پلیس هوشمند،حرفه ای،جامعه محور تاکید می کند و این نشان از توجه ویژه فرمانده ناجا به امر پاسخگویی به مردم دارد.

وی تاکید کرد:امروزه نظام اسلامی ایران پس از اتکا بر خداوند تبارک وتعالی بر حمایت مردمی متکی بوده و این امر نشان دهنده توجه ویژه به جامعه محوری ومردم دارد و موفقیت های اخیر پلیس مرهون حمایت ها وپشتیبانی های مردمی است وبرای به نمایش گذاشتن اقتدار نیروی انتظامی در میان مردم بایستی توجه جدی به نظم وانظباط در میان کارکنان انتظامی و احقاق حقوق مردم شود.

براساس گزارش سایت پلیس، گفتنی است در حاشیه این مراسم از فرماندهان وکارکنان انتظامی تلاشگر در عرصه نظم وامنیت و دارای رتبه های برتر قرآنی و علمی با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی بعمل آمد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: