واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۴۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱

دادگاهی دیگر برای «مهدی هاشمی»

جلسه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی در شعبه 28 دادگاه انقلاب برگزار شد.
تدبیر24: در ادامه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی، بیست و یکمین جلسه رسیدگی به این پرونده حدود 9:30 در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد.

این جلسه دادگاه حدود ساعت 12 پایان یافت.

سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی وکیل‌مدافع مهدی هاشمی پس از ترک دادگاه با حضور در جمع خبرنگاران گفت: همانند جلسات قبل نمی‌توانم درباره‌ جزییات جلسه دادگاه اطلاع رسانی کنم، اما ارائه دفاعیات همچنان از سوی مهدی هاشمی و وکلای وی ادامه دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تاخیر پیش آمده در برگزاری جلسات دادگاه به دلیل کسالتی بود که برای مهدی هاشمی پیش آمده بود؟ گفت: کسالت موکلم رفع شده است، اما تاخیر پیش آمده به تصمیم رئیس دادگاه بود.

علیزاده‌طباطبایی در رابطه با جلسه بعدی دادگاه نیز گفت: مشخص نیست جلسه بعدی دادگاه چه زمانی برگزار می‌شود، اما تا پایان هفته دادگاهی نخواهیم داشت.

جلسه قبلی دادگاه، شنبه 8 آذر ماه بدون حضور خبرنگاران برگزار شده بود.

بر اساس این گزارش، جلسات قبلی دادگاه، به قرائت کیفرخواست و ارائه دفاعیات متهم و وکلایش پرداخته شده است. همچنین چندی پیش 110 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نامه‌ای را مبنی بر علنی برگزار شدن دادگاه مهدی هاشمی به رئیس دادگاه تقدیم کردند. وکلای مهدی هاشمی در واکنش به این نامه اعلام کردند که ما از ابتدا خواستار برگزاری علنی دادگاه بوده‌ایم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: