واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۴۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

گوجه فرنگی بوشهر به بازار آمد

با آغاز برداشت محصول گوجه فرنگی خارج از فصل از سطح 14 هزار هکتار از باغ های صیفی استان بوشهر، قیمت هرکیلوگرم این محصول که در بازار تا 60 هزار ریال رسیده بود با افت محسوس به 32 هزار ریال کاهش یافت.
تدبیر24: سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: استان بوشهر در زمینه تولید گوجه فرنگی خارج فصل از لحاظ سطح کشت و میزان تولید و کیفیت محصول در کشور رتبه بالایی دارد و تولید سالانه آن پس از استان فارس است.

'خسروعمرانی' روزسه شنبه افزود: برداشت محصول گوجه فرنگی اکنون از شهرستان جم، بخش های بوشکان و ارم دشتستان و دشت پلنگ شهرستان دشتی آغاز شده و پیش بینی می شود حدود 600 هزار تن محصول گوجه فرنگی به ارزش شش هزار میلیارد ریال از مزارع این استان تولید شود.

عمرانی گفت: بیشترین سطح زیر کشت و برداشت گوجه فرنگی به ترتیب مربوط به شهرستان های دیر، دشتی، دشتستان، کنگان، جم و عسلویه است.

وی گفت: آغاز برداشت محصول گوجه فرنگی خارج از فصل در استان بوشهر و وارد شدن آن به بازار تاثیر مستقیم بر کاهش قیمت این محصول داشته است.

کشت گوجه فرنگی خارج فصل دراستان بوشهر درشهریور انجام و برداشت آن از آذر تا اردیبهشت سال بعد ادامه دارد.

قیمت هر کیلو گرم گوجه فرنگی در چند روز گذشته در کشور بویژه در تهران و همدان به بیش از یکصدهزار ریال تا 120 هزار ریال نیز رسید که این موضوع گلایه های مردمی را به همراه داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: