واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۴۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
پورحیدری

عده‌ای به دنبال شیطنت هستند

عضو هیات مدیره استقلال با انتقاد از کسانی که روز گذشته (دوشنبه) در بازی تیمش و راه‌آهن علیه ملی‌پوشان شعار دادند، گفت آنها کسانی هستند که از احساسات هواداران سوء‌استفاده می‌کنند و هوادار استقلال نیستند.
تدبیر24: منصور پورحیدری درباره پیروزی روز گذشته تیمش برابر راه‌آهن اظهار کرد: طبیعی است که وضعیت استقلال چندان مناسب نیست و تیم به لحاظ روحی – روانی دچار مشکل است. با این حال پیروزی روز گذشته از این جهت می‌تواند به ما کمک شایانی کند. از طرفی دیگر قرار است 50 روز لیگ تعطیل شود که در این زمان کادر فنی می‌تواند با یارگیری، بدنسازی و تمرینات مناسب استقلال را به شرایط آرمانی برگرداند.
وی در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی‌اش از اتفاقات رخ داده در سکوهای استادیوم آزادی در دیدار استقلال و راه‌آهن گفت: متاسفانه عده‌ای وجود دارند که از احساسات مردم در ورزشگاه سوء‌استفاده می‌کنند. شعارها و رفتارهای آنها ربطی به هواداران ندارد. قطعا هواداران از وضعیت فعلی تیم راضی نیستند اما آنها هیچ وقت نمی‌گویند که فلان بازیکن استقلال به خاطر فلان بازیکن قدیمی تیم بازی نکرد یا نمی‌کند. متاسفانه عده‌ای با شیطنت می‌خواهند که استقلال را دچار مشکل و در تیم دو دستگی ایجاد کنند.
عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا همچنان معتقد است که استقلال مشکل بدنی دارد و این که آیا در این باره با شخص امیر قلعه‌نویی صحبتی کرده است یا نه، عنوان کرد: مدت‌هاست که به تمرین استقلال نرفته‌ام و آخرین بار که با قلعه‌نویی درباره بحث بدنی بازیکنان صحبت کردم، زمانی بود که حاج‌قاسم از تیم جدا شد. من گفتم که برویم و او را بازگردانیم اما قلعه‌نویی گفت صلاح نیست که او برگردد و کل ماجرا همین بود. الان هم بنده و آقای افشارزاده نظرمان این است که استقلال مشکل بدنی دارد. با این حال آقای قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم تصمیم گیرنده نهایی است و ایشان باید در این باره تصمیم‌گیری کند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که پیشنهاد داده است از هیات مدیره استقلال حذف شود، عنوان کرد: خودتان می‌دانید که مجلس شورای اسلامی و دولت به دنبال واگذاری استقلال تا پایان آذر به سازمان خصوصی‌سازی هستند. از سوی دیگر قرار است که دو نفر از هیات مدیره استقلال کم شود. نظرم این است که چون بحث فعلی استقلال مسائل مالی است و من تجربه‌ای در این باره ندارم و نمی‌توانم موثر باشم، بهتر است که از هیات مدیره جدا شوم.
پورحیدری ادامه داد: به هر حال واگذاری استقلال تا پایان آذر شوخی نیست و باید این اتفاق بیافتد. سایر اعضای هیات مدیره افراد باتجربه‌ای در بحث مالی هستند و می‌توانند به روند خصوصی شدن تیم کمک کنند. به لحاظ فنی هم آقای معینی در هیات مدیره حضور دارد و فکر می‌کنم می‌شود که من در هیات مدیره نباشم. با این حال این یک پیشنهاد است و نمی‌دانم که چه کسی باید نسبت به پیشنهاد من واکنش نشان دهد و دراین‌باره تصمیم‌گیری کند.
او در پایان و در پاسخ به این سوال که دلیل ایجاد کمیته‌ نقل و انتقالات در باشگاه استقلال چیست، گفت: اجازه دهید دراین‌باره صحبتی نکنم؛ چرا که بر اساس مصوبات هیات مدیره بحث‌های داخلی باشگاه را تنها آقایان افشارزاده و افجه‌ای می‌توانند مطرح کنند و بهتر است این عزیزان دراین‌باره پاسخگو باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: